Skocz do zawartości

mzxv

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 520d, 2013r.
  • Lokalizacja
    Katowice

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mzxv

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dzięki za wyjaśnienie tematu. Radio nie gra więc pewnie jednostka główna zakończyła swój żywot. We wtorek jestem umówiony na diagnostykę więc dam znać co dalej i jakie koszty żeby inni w przyszłości mieli szersze info przy tym samym problemie.
  2. Cześć, kilka dni temu na ekranie w F10 zaczął wyświetlać się napis "NO SIGNAL." Wersja 520d z 2013r. wersja nawigacji Professional (NBT). Nie jestem biegły w tematach samodzielnych napraw tego typu, przejrzałem Google i tematy na forum - przyczyn może być wiele od przewodu lub bezpiecznika do uszkodzonego komputera. Chciałbym Was poprosić o podpowiedź jak się zabrać za diagnostykę i czy może ktoś polecić miejsce w okolicy Katowic gdzie sobie z tym poradzą? Jeśli okaże się, że komputer jest uszkodzony to czy można zamiast kupować nowy (lub używany) wmontować tam coś lepszego typu ekran z androidem oferowany przez comfortmedia? Jakiś czas temu zamontowałem wideorejestrator z funkcją monitorowania parkingowego, który po podpięciu na stałe każdego dnia rano wyrzucał błędy o wysokim zużyciu akumulatora, jednak akumulator nigdy nie padł. Czy usterka komputera może być powiązana z akumulatorem? Przy okazji - macie na to jakiś patent? np. podpięcie zwykłego powerbanka, który w nocy odciąży akumulator a w dzień się podładuje podczas jazdy? Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
  3. Każdy ma możliwość sprawdzenia samemu po VIN jakie ma akcje tutaj: https://www.bmw.pl/pl/footer/quick-link/bmw-vehicle-recalls.html
  4. Nie ma stuków po odpaleniu, po kilku sekundach wszystko już wygląda wzorowo. Dodam do tego, że przy odpalaniu na zimnym silniku kiedy występuje problem z wydechu wylatuje bardzo dużo białych spalin. Może to też Wam coś podpowie. Czy wybór M-auto z Katowic do usunięcia tej usterki będzie rozsądny, czy jesteście w stanie zaproponować lepszy/tańszy serwis?
  5. Film już powinien być dostępny publicznie, przepraszam za niedopatrzenie. Ostatnio w ASO byłem 4 lata temu, ale po tym jak zawołali około 1000zł za przeprogramowanie wymienionego przepływomierza odpuściłem... Komputer nie pokazuje żadnych standardowych błędów, wszystko tutaj jest w porządku więc trzeba sprawę przeanalizować dokładniej. Nie mam odpowiedniej wiedzy żeby zająć się tym we własnym zakresie stąd moje pytanie gdzie w okolicach Katowic można z takim problemem podjechać, żeby zminimalizować ryzyko przepłacenia lub nietrafnej diagnozy (jak w przypadku miejsca gdzie dotąd serwisowałem samochód). Chociaż z tego co widzę i tak szykuje się spory wydatek..
  6. Witam wszystkich, nie znalazłem jak dotąd pomocnych informacji dotyczących mojego głównego problemu dlatego postanowiłem założyć nowy temat. Sprawa dotyczy e46 320d 136km z wersji przed liftem. Przebieg 167 tys, prawdziwy, auto kupione w salonie w PL. Problem występuje przy odpalaniu samochodu po dłuższym postoju i nasila się kiedy jest zimno. Wszystko dokładnie widać na filmie poniżej, jednak przedstawia on łagodną wersję - kiedy temperatura na zewnątrz jest niska dławienie trwa nawet do kilku sekund lub trzeba próbować odpalić ponownie. Jak już załapie to następnych kilka sekund pracuje nierówno a po chwili już wszystko jest w porządku. Problem znika całkowicie kiedy silnik jest ciepły. https://www.youtube.com/watch?v=SZPl6NPnSXo W serwisie gdzie przeprowadzam od lat wszystkie naprawy wymienili świece (brak poprawy) oraz sprawdzili kompresję, która wykazała że jeden cylinder ma obniżoną sprawność o około 30%, wszystkie pozostałe są ok. Oszacowali kwotę naprawy na kompletnie niewiadomą, bo trzeba rozebrać silnik i dopiero zobaczyć co będzie dalej jednak są to dosyć duże koszty. Zanim się na to zdecyduję chciałbym mieć pewność, że ich działanie jest słuszne bo na forum można przeczytać o podobnych problemach dotyczących np. sterownika świec, czujnika temperatury itd. których koszty wymiany są niższe i chciałbym je całkowicie wykluczyć przed rozbieraniem silnika. Macie jakieś doświadczenia związane z podobnymi problemami? Gdzie w okolicach Katowic najlepiej oddać samochód, żeby został jeszcze raz zdiagnozowany i naprawiony? Najlepsze jak dotąd opinie przeczytałem o M-auto, ale może doradzicie coś innego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.