Skocz do zawartości

Kann323

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 323ti compact

Osiągnięcia Kann323

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Osiągów nigdy nie mierzyłem, wystarczy że zapie... :) Mój Compact też nie jest w idealnym stanie, po prostu znalazłem fajną bazę, i tak pomału się buduję.. Prawda jest taka że faktycznie teraz znalezć e36 w dobrym stanie, to jak wygrać w lotka. Nie jedną oglądałem i w każdej coś. Jak już się ma e36 w dobrym stanie, to warto dbać. Ceny rosną za fajne okazy
  2. Jeszcze dywaniki gumowe zmień :) Co do amorów i sprężyn, to wybrałeś już jakie? Mnie też czeka wymiana i tu mam dylemat. Nie chce robić z auta niepełnosprawnego, tak jak jest teraz, na krótkich sprężynach, (przód chyba -60) Przecież to nie idzie na tym jezdzić! Więc góra -30, coś w stylu eibach pro kit, do tego amory gazowe bilsteina
  3. Od razu po naciśnięciu z kluczyka mi się zapala.. Jak dojdziesz z tymi przewodami to napisz co i jak, chyba że mi to wcześniej się uda, to ja napiszę :)
  4. No to nie głupie akurat by połączyć wlew z klapą :cool2: Można oczywiście osobno podlączyć zamykanie wlewu, bo moduł komfortu akurat to ma (tak mi się wydaję), ale po co... Jak zamykać to wszystko. Kosztuję bardzo mało i tak szczerze jestem zaskoczony jakością, bo kluczyk wygląda jak fabryczny, do tego grot. Wystarczy dorobić :) Zostało mi jeszcze zamykanie wlewu, i podłączenie kierunków. I tu właśnie słyszałem że kierunki najlepiej podlączać na bezpiecznikach, bo ponoć jak ktoś chce zrobić włam do auta, to zbija kierunek, robi zwarcie w module i często się sam otwiera. Nie wiem czy to prawda, wolę dać..
  5. Dzisiaj podłączałem Moduł centralnego zamka z kluczyka (Popularny STIG) Kierowałem się tym co piszą na forach, czyli podpiąłem się w moduł komfortu (żółta kostka) pin 4 i 17. Wszystko ładnie pięknie, poza tym że nie zamyka mi wlewu paliwa z kluczyka.... Przerabiał to ktoś? bo nic nie mogę znalezć na ten temat
  6. Pięknie się prezentuje :cool2: Co do poduch to też właśnie wymieniam, oczywiście razem z tymi pod skrzynią. Robiłeś jakąś polerkę wcześniej? Bo naprawdę fajnie wygląda :)
  7. Racja :) Taką już kupiłem... Silnik jeżeli chodzi o moc to jest wystarczający, więc skupiam się na prowadzeniu i przede wszystkim hamowaniu, w końcu jeżdżę nią na codzień No i zostaje kosmetyka, choć polegać będzie na odświeżeniu lakieru itd. :) Może jakieś ringi...
  8. No bo temat o tym jaki olej wlać może ciągnąć się bez końca... Jeden leje Millers'a(bo nie szkoda mu wydać kasy na dobry olej), a drógi Castrola(wymienia olej bo czasami trzeba) Odpowiedz na to jest prosta: Lać dobrej jakości olej, taki jaki poleca producent. Czyli zajrzeć do instrukcji (specyfikacji) a pózniej już zostaje wybór Producenta, ale to już według uznania....
  9. To prawie jest dwururka, tyle że zabudowana :) Nie no faktycznie muszą być dwa kominy, więc z czasem się pomyśli. Najważniejszy na tą chwilę to wymiana zawiasu.... Co do felg to narazie jeszcze jest cierpliwość, choć nie ukrywam że troche to uciążliwe :) Ale jak ładnie wymyte to prezentują się dobrze
  10. Producent zaleca 5W więc taki możesz zalać. Polecam 5w40 np: Valvoline synpower Będziesz potrzebował ok 4l. Płukanke też możesz zrobić, nie zaszkodzi :)
  11. Zrobią się zdjęcia lepszej jakości w niedługim czasie, bo tel. to można dzwonić, a nie zdjęcia robić :) Co do końcówki to dlaczego out? Nie jest tam jakiś specjalnie głośny, ale też wiochy nie chce robić... Fakt... przyznaję że wygląda średnio. Co zrobić? fabrykę?
  12. Witam forumowiczów :) Tak na początku chciałbym powiedzieć że, nigdy nie planowałem kupna auta pod marką BMW, z wiadomych względów (stereotyp kierowcy BMki) No właśnie... nie planowałem, dopóki jej nie zobaczyłem :) A jeszcze do tego doszła przejażdżka.... To się nazywa miłość. Długo by pisać :) No więc tak się zaczęła moja przygoda z e36 w wersji Compact 323ti, a było to w sierpniu :) http://images76.fotosik.pl/80/f613fb27530cc38a.jpg Teraz trochę o specyfikacji: Rocznik: 1995 To co najważniejsze: Silnik m52 b25 170KM Układ wydechowy: AC shnitzer (końcówka) Koła: Felgi aluminiowe 17+ opony 225 Co prawda kupiłem ją w takim stanie i o wszystkim jeszcze nie wiem. Zawieszenie przód obniżone, ale dane tylko sprężyny, amortyzatory fabryka, więc nie prowadzi się tak jak powinna, aczkolwiek na pewno coś z tym zrobię. Do tej pory miała remont podłogi, progów, niestety tył był już trochę pordzewiały, głównie chodzi o podpore mocowania tylnej belki, ale no cóż... wiek robi swoje. W tym momencie auto jest w 90% sprawne i można śmiało bez problemu jezdzić, ale że jestem maniakiem motoryzacji i to auto jest moim oczkiem w głowie tak będe dążył do tych 100% bo niestety te auta powoli giną z dróg.... Oto ona: :) http://images78.fotosik.pl/79/35cf8b35224a0eba.jpg http://images75.fotosik.pl/80/031ff0d4f926ce28.jpg http://images77.fotosik.pl/79/05b0b131ad5056a7.jpg http://images78.fotosik.pl/79/3e4b268bb2c8cea6.jpg I tak właśnie stałem się fanem BMW, fanem e36 :) muszę przyznać że tym autem ciężko jezdzić wolno Pozdrawiam :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.