Skocz do zawartości

pansamochodzik

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 525TDS 1995 Touring

Osiągnięcia pansamochodzik

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cały montaż to generalnie nie jest problem, pod warunkiem, że wiesz chociaż na jakiej zasadzie działania jest oparta klimatyzacja w samochodzie. A mając climatronica w kartonie uważam, że jest to nie do założenia przynajmniej poprawnie przez laika w garażu.
  2. Jesteś mechanikiem i naprawde nie wiesz z czego składa się instalacja lpg ? A wiesz na jakiej podstawie ona działa chociaż, że bierzesz się za montaż? W jaki sposób uzyskasz sygnał z sondy lambda? Bo przez nie prawidłowy montaż łatwo sobie zniekształcić sygnał. To samo tyczy się wiercenia kolektora ssącego pod wtryski oraz sposób montażu samych wtrysków. https://www.google.pl/search?q=instalacja+lpg+iv+generacji&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=Uc_dVr_PB6Pg6ASVuquYDw Do pierwszego zestawu tak na szybko brakuje wtrysków, zbiornika, przewodów ciśnieniowych, wlewu gazu i papierow od zakładu montującego żeby instalacje wbić w dowod. Skoro masz kumpla do regulacji to nie możesz z nim tego przedyskutować? Na pewno zna się na montażu instalacji skoro reguluje mapy wtrysku lpg. Generalnie, zastanów się jeszcze raz nad tym co chcesz osiągnąć i nad całą operacją bo później tworzą się legendy wśród ludzi, że lpg to gówno.
  3. Warto, wtryski hana albo matrix. Po taniości valtek (nie polecane z powodu niskiej trwałości) Rozumiem, że będziesz sam to montował? Bo żaden zakład nie podejmie się montażu taili od klienta, chyba że masz jakieś znajomości - ale wtedy byś nie pytał o to w internecie.
  4. Mega pozytywnie :D Zazdroszcze tego czasu w trasie, widoków i wszystkiego co Cię spotkało. Gratulację auta - chciałbym zobaczyć w takiej trasie te wszystkie nowe 2.0 i 3.0 d :8)
  5. Cześć, proponuje zdjąć ponownie liczniki, odpiąć kostkę główną z sygnałami i potraktować ją kontakt sprajem. Powinieneś również sprawdzić czy piny nie są połamane oraz czy przewody nie są skruszałe. Jeśli to nic nie da to prawdopodobnie wystepują "zimne luty" na płytce liczników. Wtedy musiałbyś rozebrać ten moduł i przelutować ponownie całość.
  6. A masz samą klimatyzacje luzem w kartonie czy całego dawce? Jest sporo więcej wiązek, kilka czujników więcej, do sterownika idzie inna wiązka, cała nagrzewnica z obudową, przewody do środka, pod maską masz dodatkowo chłodnice z wentylatorem, instalacja elektryczna i instalacja wysokiego i niskiego ciśnienia, pasek i kompresor z łapą. Zupełnie inne sterowanie z panelu (i oczywiscie inny panel). Sporo sporo nowych i innych taili jest przy klimatronicu, generalnie skoro pytasz o to na forum tzn że nigdy nie montowałeś klimatyzacji i przypuszczam, że nie wiesz jak jest wbudowana do e34, a zatem polecam odpuścić temat bo nawet jeśli to zamontujesz do auta to i tak nie będzie to działać jak oryginał. Oraz w swojej budzie nie masz nic przygotowane pod klime oryginalnie, żadnych wiązek, żadnych otworów itd
  7. Tykanie przekaźników i las kontrolek to objaw braku prądu w samochodzie. Słusznie rozpocząłeś szukać od akumulatora. A mierzyłeś voltomierzem czy tylko odczytałeś napiecie ładowania z prostownika ? Albo akumulator jest uszkodzony - sprawdz po naładowaniu prostowanikiem czy po kilku dniach znowu bedzie 7V - jeśli tak to jest do wymiany albo słaba masa w pojeździe - sprawdz przewód masowy tzw minus czy nie jest zaśniedziały na klemie lub na styku z karoserią albo brak ładowania podczas jazdy - sprawdz multimetrem po odpaleniu samochodu jakie napięcie wskazuje - ideał to 14.4, zazwyczaj na światłach ze zużytym alternatorem jest 13.8 co też jest wartością dopuszczalną Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.