Skocz do zawartości

crims00

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    330d e46

Osiągnięcia crims00

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. nie przyspieszam tak w ogóle tylko teraz żeby sprawdzić, wiem że wtedy wibracje na dwumas idą straszne dlatego bardzo tego unikam. Podejrzewam jeszcze poduszki pod silnikiem bo tylko jedna była wymieniona może to to.
  2. ktoś coś może jeszce powiedzieć o tym ?
  3. tak m57 184km bez klapek, na pedale sprzęgła czuje delikatne wibracje jak wcisnę go minimalnie, tak 1-2cm, potem już nie, no i pasek ten na którym jest koło pasowe mi delikatnie słychać jak chrobocze, co słychać też na filmie,a tak w kabinie nie słyszę jakichś strasznych wibracji ani chrobotań jak wcisnę do połowy sprzęgło też nie. To może być koło pasowe ? Mogę z tym przejeździć jeszcze jakieś 10 tyś ? Czy mogą być jakieś konsekwencje i trzeba to robić odrazu ? Pozdro
  4. Witam, w m57 e46 bez klapek, ostatnio zauważyłem dziwny dźwięk podczas gaszenia auta : generalnie minimalnie trzęsie drzwiami jak są otwarte, ale nie jakoś strasznie. Robiłem tez ten test, zszedłem na 5 biegu do 1000obr/min i zacząłem przyspieszać, było czuć wibracje (tzn takie buczenie) dopóki nie wkręciła się turbina ale równomiernie choć powoli przeszedł przez te 750-800 obrotów dopóki nie załączyło się turbo potem normalnie poszedł fajnie. Przebieg auta niby 193 tyś ile ma naprawde tego nie wiadomo, ale wahacz jeszcze był ori (albo ktoś wymienił na ori) i pompa paliwa też była ori bo ostatnio wymieniałem. Jeśli to dwumas to wymieniać razem ze sprzęgłem ? Poprzedni właściciel twierdził że wymieniał sprzęgło jakieś 30 tyś temu. Jeśli to dwumas czy moge tym autem jeszcze pojeździć jakieś 7-10 tyś ? Czy już trzeba robić ? Jakie mogą być konsekwencje ? Wiem że temat parę razy wałkowany ale mimo to proszę o odpowiedzi. Pozdrawiam PS: tutaj przyspieszanie na 5tym biegu (nie wciskałem gazy do podłogi)
  5. Witam po zakupie swojego pierwszego e46 330d mpak, doprowadzeniu lakieru i przedniego zderzaka "do ludzi" można by powiedzieć, mam problem z jedną felgą, otóż jest ciemniejsza od innych, wszystkie 4 to styling 68 17stki. i moje pytania: 1)czy felga jedna mogła zrobić się ciemniejsza z powodu hamowania, i pyłów z hamowania - dziwne że tylko jedna a nie dwie. 2) myłem wszystkie felgi sonaxem do czyszczenia felg, preparat nie jakiś profesonalny i nie pomógł praktycznie wogóle - są mocniejsze preparaty które by usunęły tą ciemną połać ? 3) czy możliwe żeby ktoś tą felge podmienił z innego bmw czy ona wychodziła w innym kolorze seryjnym niż srebrny ? 4) czy plastidip to dobre rozwiazanie żeby prysnąć nim wszystkie 4 felgi ? http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-ID6y4V39.html#43cf463a15 to moja bmw którą kupiłem chodzi o felgę od strony pasażera z przodu nawet na zdjęciach widać że się różni i nie wiem czy ona ma taki kolor czy to poprostu wżery pyłu z hamulców i brudu. pozdrawiam i dzięki za odpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.