Skocz do zawartości

ArieNL

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 3 -SERIE E-90 318I 2006

Osiągnięcia ArieNL

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Odgrzeję kotleta . Łącznik założony ok tylko śruby zle . Śruby zawsze na przemian tzn mocowanie wału .... łeb śruby od strony skrzyni nakrętka i to logiczne zawsze na metalu tzn na trujniku wału napędowego. Od strony skrzyni .....łeb od strony wału nakrętka od strony skrzyni . Nigdy inaczej !! Gdzieś jeszcze widziałem że niby napisy i numery na gumie od strony wału tego nie wiem na 100 % ale jeżeli tak to wtedy wychodzi że strzałki na gumie pokazuja gdzie mająbyć nakrętki .
  2. Nie wiem gdzie dokładnie jeżdził poprzedni właściciel czy miasto czy trasa ale u mnie 80% to autostrady
  3. Łożyska wporządku a geometria robiona wczoraj dodam że przebieg to 158000 km także nie jest to auto zużyte .
  4. Opony wszystkie nowe . Ten temat też wyeliminowałem .
  5. Witam . Mam problem z moim e90 a mianowicie . Wymieniłem niedawno sprzęgło komplet Sachs bez dwumasy . Po wymianie sprzęgła okazało się że na wale padł końcowy krzyżak więc wymieniłem krzyżak , kupiłem nowe łożysko wraz z nową podporą , wał został wyważony i okazało się że z tyłu auta czuć powyżej 100km/h dziwne buczenie i drgania auta tzn buczenie jest takie niejednostajne ale raczej takie jakby ciszej, głośniej , ciszej, głośniej i czuć drgania . Niezbyt duże ale czuć . Byłem u paru mechaników i stwierdzili że to wina łożysk tylnego dyfra no więc wymieniłem łożyska + nowy olej i lipa , dalej coś buczy . Ręce opadają . Dodam że łożyska w tylnych kołach sprawdzone i są ok . Doradzcie coś ??
  6. Witam ! Miałem podobny problem tyle że z innym autem . Nie było rużnicy czy zimno czy ciepło palił ciężko tzn dopiero za którymś razem . I także wymieniłem czujniki położenia wału oraz wałka rozrządu oraz kupiłem nowe uszczelniacze i oringi do przewodów paliwowych wymieniałem różne rzeczy i po pół roku walki już miałem się poddać ale jeszcze mnie olsniło i ........... wymieniłem rozrusznik !!! Cholera jak ręką odją !!! Skonczyły się problemy i autko pali na dotyk !!! Okazało się że rozrusznik za wolno kręcił i komputer nie dawał sygnału do zapłonu ?? A na komputerach u mechaników też nic nie pokazywało .Mechanicy już chcieli mi wymieniać komputer wtryskiwacze oraz pompę paliwa naszczęscie do tego nie doszło !! . Ale to oczywiście stało się u mnie i to była inna marka także traktuj ten temat jako podpowiedz a nie rozwiązanie problemu . Pozdrawiam .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.