Skocz do zawartości

tomP

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    gdańsk

Osiągnięcia tomP

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. tomP

    Opinie o v12 5.0

    Nie, nie pytam :wink: . Mój oryginalny silniczek na trasie OES'a wciąga 120l/100km, wiec cokolwiek by nie spalił v12 to i tak bede zadowolony. Licze, że przy ostrej jeździe w 60 sie zamknie, a jak nie to trudno.
  2. tomP

    Opinie o v12 5.0

    A jak z uszczelkmi jest? Można np. kupić zestaw uszczelek na cały silnik? Ile to może kosztować? Jak bym źle trafił, to pewno bym wziął drugi silnik i próbował złożyć coś sprawnego, tylko jak za każdą uszczelke przyjdzie np po 200pln zapłącić to spazmów dostane.
  3. tomP

    Opinie o v12 5.0

    Używałem już search, zeby coś o silniku tym znaleźć, ale przewaznie była to awantura o tym, że jedemu pali w trasie 9/100, a inni na to że to niemożliwe, albo że v8 pali wiecej, lub jednak v12 pali więcej. Albo, że silnik v8 jest bardziej awaryjny lub mniej od v12. Znalazłem, że v12 lubi olej spalić powyżej 300tys przebiegu. I w sumie niewiele wiecej. Może przeoczyłem jakiś temat, więć jakbyś pamiętał, gdzie coś ciekawego napisano to prosze podaj, zaraz jeszcze raz spróboje przeszukać. Jeden temat ciekawszy był o tuningu v12, ale to już przewałkowałem :) pozdro
  4. tomP

    Opinie o v12 5.0

    Witam! Na imie mam tomek. Nie jestem posiadaczem BMW, coprawda, ale zastanawiam się nad zakupem silnika V12 z 750, albo i całego samochodu dla tego silnika. Potrzebuje mocnego, niedrogiego i lekkiego silnika do ciężarówki terenowej. W zasadzie cięzarówka to duże słowo. Masa własna 3 tony i nie przewiduje ładunków. Tylko zabawa w terenie, może później sport. No i pomyślałem o tym właśnie silniku. Oczywiście sprzęgło, flansza i skrzynia od czegoś innego, ale sam silniczek. Na forum terenowym strasznie mi odradzają ten silnik ze względu na wysoką awaryjność i skomplikowanie. (ale coś podejrzewam, że poprostu sami mają mniejsze silniczki ;) No więc jak jest? Czy warto myśleć o tym silniku (przebieg 200-250tys - no chyba że w podobnej cenie coś mniej exploatowanego trafie)? Straczyli mnie, że żeby odpalić ten silnik potrzeba 4 sterowniki (przepustnica+skrzynia biegów+2xsterownik dla 6 cylindrów) Czy jest to jedna skrzynia z komputerem czy rzeczywiscie są cztery oddzielne pudła? Jak jest z możliwością wywalenia klimatyzacji, ABS itd.. z komputera? To jest oddzielny komp czy ten sam który steruje silnikiem? pozdrawiam tomek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.