Skocz do zawartości

jkobiela3

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Z3 2.8l 1999r.

Osiągnięcia jkobiela3

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. z tematem sobie poradziłem, zmostkowałem masę w przełączniku omijając krańcówkę dachu przy sterowaniu. temat do zamknięcia.
  2. Witam, Jestem nowy, mam problem z dachem w BMW Z3 z 1999r. dach jest elektryczny, problem wygląda tak, że aby go otworzyć lub zamknąć trzeba długo trzymać przycisk i czasem się uda czasem nie, czasem otworzy się od razu, wczoraj pomierzyłem wszystko i jestem pewny, że problemem jest brak masy sterującej na wtyczce z której sygnały rozchodzą się na dwa przekaźniki K18363 i K18364, nie mogę znaleźć nigdzie schematu samych kabli, krańcówka w dachu jest sprawna a przynajmniej na przycisku pojawia się lub znika napięcie przy unoszeniu dachu. Nie wiem jak idzie wiązka w drugą stronę widzę, że po konstrukcji dachu chowa się w nadkole i tak na chłopski rozum idzie w dwie strony jedna do przełącznika i ta część jest ok druga do wiązki kabli i tu jest problem. Pytanie którędy jest ona poprowadzona i czy bardzo skomplikowane będzie dostanie się do niej? Jak już ją wypatroszę to na jaki kabel wymienić ten oryginalny? Nie chcę go sztukować, lutować itp. wolałbym wymienić na nowy, mogę go dorobić lub kupić nowy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.