Skocz do zawartości

wienniio

Zarejestrowani
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 1.8i
  • Lokalizacja
    Słupsk

Osiągnięcia wienniio

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. bardzo dziękuję za pomoc
  2. mam jeszcze pytanie bo byłem u mechanika bo pompa jest zatarta i chcę ją wymienić ale mechanik mówi że w kości która jest podłączana do pompy brak prądu czy w tej kości prąd jest przez cały czas ty tylko impuls przy odpalaniu a potem rozłancza pompę czy musi chodzić cały czas
  3. ok dzięki
  4. kiedy układ jest cały podłączony to woda wycieka z dołu pomy tam gzie podłącza się wtyczkę. Kiedy jest to podłączone to woda zbiera się w rurze numer 6 i tedy jest to bulgotanie teraz jest odłączona rura numer 7 tuż przy wejściu do pompy i jak polatam po mieście to z rury numer 7 kapie woda. mam pytanie skąd ta woda w tym układzie wydechowym.czy mam tak na razie jeździć czy co mam zrobić.
  5. tak dokładnie to ale numer 1 mam odłączony element nr7 i zbiera się tam woda auto podobno musiało długo stać i nie wiem jak usunąć usterkę
  6. Witam kupiłem parę dni temu auto BMW E46 1.8 benz. 1998r kiedy dojechałem do domu bulgotało coś w śliniku po czym okazało się że w rurze która wychodzi z góry pompy i leci aż do takiego mniejszego filtra przykręconego do chłodnicy, zbiera się woda i tak bulgocze skąd ta woda. Co trzeba zrobić kiedy odłączyłem na dole kość to zaczęła lać się woda. proszę o poradę
  7. poziom oleju jest ok auto stało 3 miesiące czy kiedy podłącze go do kompa to pokarze błąd
  8. Witam kiedy zapalam auto i ruszam to zapala się lampka oleju ale nie na czerwono tylko na pomarańczowo proszę o pomoc druga wada to że na zegarach spalanie auta pokazuje np.31 ,42 litry kiedy jadę 50 na godzinę trzecia wada to chrobotanie w silniku koło miarki oleju jest tam taki czarny plastik wydaje mi się tam gdzie przepustnica i z niego wychodzi taki dźwięk auto kupiłem parę dni temu proszę o porady
  9. wienniio

    Kupno E39 Prosze o porady

    Witam do tej pory latałem E36 i mam zamiar kupić sobie E39 tylko nie wiem jaki wybrać model czy benzynę czy ON mówimy tu o rocznikach od 1996 do 1998 proszę o porady na co patrzeć przy kupnie E39 jakie ma wady i co często siada Pozdrawiam
  10. ok dzięki
  11. a czy te kolo dwu masowe tęż się wymienia czy tylko tarcza docisk i łożysko bo jak dzwoniłem do sklepu to nic nie mówił tylko podał koszt 820zł tarcza docisk i łożysko a o kole dwu masowym nic sie nie pytał. jedni mówią że jest normalne sprzęgło a drudzy że jest to koło masowe ja już sam nie wiem Pozdrawiam
  12. ostatnio próbowałem ruszać samym sprzęgłem i przy końcu zaczęło trząść ale ciężko to wyczuć bo ostatnio jak rano ruszałem też tak i nic się nie działo raz trzęsie raz nie. Nie wiem o czego to zależy chyba od tego ja układa się sprzęgło . Patrzałem na poduszki silnika wyglądają ok , łącznik gumowy wału też ok są małe pęknięcia dyfer tę choć jest tam taka tuleja i ona w jednym rogu jest pęknięta. a mam pytanie czy w tych silnikach jest normalne sprzęgło czy dwumasowe .Pozdrawiam
  13. jest to Bmw z 1997r 323ti
  14. Witam ma problem od dłuższego czasu z autem . Chodzi mi o to kiedy wbijam pierwszy bieg i ruszam strasznie trzęsie autem najbardziej jak skręcam albo w lewo lub prawo pierw czuć to pod pedałem gazu a potem przenosi się na karoserię kiedy trochę już pojeżdżę to jakby trochę malało. proszę o porady bo ciężko sie zaczyna jeździć może ktoś miał takie objawy. tak sobie myślałem że może mam zepsuty łącznik gumowy wału ale jest ok może poduszki pod silnikiem. Pozdrawiam
  15. ok bebe sprawdzał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.