viewtopic.php?f=72&t=117890 Witam kupiłem sobie BMW E39 520i benzyna rok 2000. Po tygodniu w czasie postoju na światłach zapalił mi się check, zaczeły obroty spadać i zaczął drgać i takiej mocy nie miał był słabszy przy ruszaniu. Zgasiłem auto i zapaliłem ponownie błąd znikł. Za 3 dni znowu się to pojawiło ta sama sytuacja lecz błąd był już cały czas. Pojechałem do mechanika na komputer i po zbadaniu wydrukował mi kody to są takie: 238,239,240,241,242,243 powiedział że sonda lambda. Więc pojechałem i kupiłem boscha za 300zł po wymianie pokazał się błąd znowu. Pojechałem do niego i wykasował błąd i pokazał na swoim komputerze jak sondy działają na wykresie. Ok.Teraz mamy tydzień odkąd wykasował błędy. I znowu się zapaliło i jest cały czas widoczny. Co to może być czy mnie w błąd wprowadził z tą sondą lambdą wydałem już 300zl + 100 zł na niego na komputer. Poradzcie.