Tak jak kolega pisze, to spore wyzwanie. Powiem o swojej przygodzie, niedoszłej z X5 e53. Szukałem pół roku w Polsce zdrowej dobrej zadbanej poliftowej X5 do 40 tys zł. Obejzałem z 10 aut najlepszych na zywo, kilkadziesiat odrzuciłem na etapie ogloszeń. Zadna wg moich kryteriow nie nadawała sie do zakupu. Chcialem auto nie bite, z przebiegiem do 200-230 tys km (prawdziwym). A jakie są realne sztuki? Albo bite, albo krecone przebiegi, czesto jedno i drugie. Jak jedno jedyne auto trafiło sie nie bite i chyba z prawdziwym przebiegiem 200 tys km, to było masakrycznie zaniedbane, skrzynia do roboty, poniszczone mocno wewnatrz i zewnatrz. Tu na forum było ładne X5, sprzedawał gosciu który dostał w spadku po ojcu, bodajze 38 czy 39 tys zł i ono chyba bylo najlepsze, ale i tak miało nieco ponad 200 tys km przebiegu. Zanim zdązyłem sie zdecydowac a chciałem jechac ogladac i pewnie kupi, to sie sprzedało. Trafiaja sie ładne dobre sztuki X5 e53, ale najczesciej kosztuja ok. 50 tys zł i czesto nawet wiecej. Do 35 tys zł to tylko przedlifta warto szukac. Witam, Myślę sobie, że tak naprawdę osoby chcące kupić ładną E53 z jednej strony zdają sobie sprawę, że cena będzie raczej wyższa niż niższa, a z drugiej jednak jeśli jest faktycznie taki zadbany egzemplarz to dalej szukają okazji cenowej. Ot taka przekorna ludzka natura :) Wiem co mówię, gdyż od ponad miesiąca próbujemy sprzedać naszą poliftową X5 i pomimo, że cena jest do negocjacji a wcale nie jest wysoka (biorąc pod uwagę stan auta) to nie było nawet jednego telefonu... Chyba jednak CCC :)