Skocz do zawartości

adamekthc

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e34 520i 1990

Osiągnięcia adamekthc

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Halo halo zyjecie ??
  2. Dzisiaj podlaczylem przeplywke i odpialem czujnik temperatury wody ten 1 od chlodnicy pod kolektorem, i autkiem juz lepiej sie jezdzi nie szarpie, obraty faluja ale sa wyzsze niz wczesniej, czy to mozliwe ze popsuty czujnik temperatury wody dawal takie efekty utraty mocy i falujacych obrotow?
  3. Dokladnie tak jak napisales , jak podlaczylem w nie te kabelki co trzeba to pokazywalo 1 na multimetrze a jak tak jak napisales to 0.
  4. Sprawdzilem te kable o ktorych pisales po kilka razy i na kazdym multimetr pokazuje 0 wiec wszystko jest ok,wnioskuje ze czujnik walu i walka sa dobrze podlaczone pytanie teraz skad te obajwy?
  5. Jak przeloze czujnik walu w inna wtyczke to autko nie chce odburzyc wiec jest chyba dobrze podlaczony.Co do innych czujnikow to nie wiem jaki bylby efekt zlego podlaczenia. Jutro zbadam sprawe multimetrem i dam znac . Ten mechanik mowil jeszcze ze sonda lambda wlacza sie i wylacza co chwile ale to przez en czujnik walu podobno.
  6. Tak silnik jes m50b20 bez vanosa na osprzecie boscha. Czy podlaczenie wtyczek tych ktore ida pod kolektorem ma znaczenie czy nie ? Jesli ma prosilbym o jakis schemat jak one powinny byc polaczone tzn ktora wtyczka do ktorego czujnika , oraz jakies podpowiedzi co moze byc przyczyna. Mechanik u ktorego byłem podlaczyc pod kompa powiedzial ze komputer nie dostaje sygnalu o polozeniu walu wymienilem czujnik na uzywany oczywiscie boscha z tym samym numerem i jest on 100 procent sprawny bo podlaczalem go do innego autka i dzialal bez zarzutu. Mowil tez zeby sprawdzic wtyczke od komputera ktora powinna byc podlaczona do czyjnika walu miernikiem ale ja nie wiem jak to zrobic.Z drugiej strony mysle ze jakby czujnik walu nie dawal sygnalu to nie odpalilbym autka a ono pali zawsze bez zastrzezen.
  7. Witam Kupiłem e34 i od początku są problemy. Moje BMW: e34 520i 1990 m50b20. Był założony gaz 2 generacji który wyrzuciłem. Od czasu do czasu strzela na benzynie pod maską, nie ma mocy i nie da się jechać, po naciśnięciu pedału gazu silnik się dławi i nie wkręca sie na obroty, gdy odepne przepływkę można jechac ale tez słabo jeździ. Obroty falują cały czas i śmierdzi wachą .Po resecie komputera poprawia się ale tylko na kilka minut i pozniej znow to samo musze odpiac przepływomierz. Przepływka daje dobre napiecie. Podłączałem pod komputer i wykryło tylko że nie ma sygnału z czujnika położenia wału. Wymienilem czujnik położenia wałka a także wału, jednak to nic nie zmieniło. Kombinowałem troche z tymi wtyczkami od czujników, ponieważ jedna taka sama jest luźna, a nie moge nigdzie znalezc która do czego, są na nich oznaczenia np. Ɔ9 , na innym Ɔ7 itd. :cry2: Proszę o pomoc, nie mam już sił do tego autka i pomysłu co to może być.... :mad2: :duh:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.