Skocz do zawartości

spidii75

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 525 TDS 1993r
  • Lokalizacja
    Bartoszyce

Osiągnięcia spidii75

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Komputer wskazał błąd 144- prędkość początkowa wtrysku. Bumier jest już po rgulacjach zapłonu i pięknie chula. Dziękuje wszystkim za pomoc i pozdrawiam.
  2. Dzięki bosy77, o to mi chodziło.
  3. Witam, ten wężyk , o którym piszesz jest podłączony u mnie nst.: EGR---zawór na kielichu pierwszy od filtra paliwa---trójnik na przewodzie od pompy vacum. Czy to jest dobrze? Jak powinien być podłączony drugi(mocowany w odległości ok 15-20cm od pierwszego) tak samo wyglądający zawór? Między tymi zaworkami jest jeszcze trzeci , którego fotkę zamieścił bosy77. Jak on powinien być podłączony? Sporo tych pytań, ale muszę w końcu rozkminić ten temat, bo mi spać nie daje po nocach :mad2: :mad2: :mad2: Pozdrawiam[/u]
  4. Wężyk jest wciśnięty w ten czujnik i sobie z niego zwisa. Do czego trzeba wpiąć ten wężyk biegnący od tego czujnika- oto jest pytanie? Pozdrawiam
  5. Bosy 77, podłączyłem w/g Twoich wskazówek i jest niezła poprawa. Auto zaczęło jechać , ale już na 3 wskazówka chwilowego spalania zatrzymuje się na 20 litrach i lipa. Muszę się chyba udać na rozmowę z komputerem żeby wywróżył co z wtryskiem sterującym. Dodam, że założyłem opaskę na przewód , który biegnie od filtra powietrza do turbiny(przy turbo był zagięty), tzn. na styk tego przewodu z turbo i to w połączeniu z podpięciem podciśnień w/g Twojego schematu poprawiło moc silnika.
  6. Dzięki bosy77, znów mi pomogłeś. Przywracasz mi wiarę w ludzi w tych ciężkich czasach :D :D :D. A u mnie w buni wężyk od tego za 301 zł sobie dynda nie podłączony. Gdzie powinienem go wpiąć?
  7. spidii75

    Wtrysk

    pawel4461 jakie były objawy padającego wtrysku?
  8. Witam wszystkich. Gdzie znajduje się czujnik cisnienia doładowania turbo w bmw 525 tds z 93r? Wyrzuciło mi błąd nr 8 i muszę się temu przyjrzeć. Z góry dziękuję i pozdrawiam. MOD EDIT: Od następnego razu proszę wybierać z listy przy temacie [ E34 ] zamiast wpisywać [ 34 ] - nie ma takiego modelu, jest tylko E34.
  9. Dzięki bosy77, tylko u mnie jest jeszcze drugi zawór, którego nie widać na tym schemacie i teraz nie wiem czy to dotyczy lewego czy prawego zaworka? Jak u Ciebie jest podłączony kruciec wystający z dołu kolektora ssącego? Gdzie jest czujnik doładowania turbo? Auto mi się zmuliło na maxa. Nie wiem co jest grane? Turla się 100 km/h i strach coś wyprzedzać. Dodam ,że na ciepłym czy zimnym silniku odpala na dotyk. Niedawno zmieniałem filtr paliwa i założyłem filtrona dedykowanego do omegi. Odłączyłem przewód od filtra paliwa do pompy i po przekręceniu stacyjki paliwo podaje- znaczy pompka w baku działa. Boje się o turbo, jest lekko spocone,ale nie było wcześniej żadnych oznak ,że odchodzi do nieba. Test pedałowy wymigał najpierw 18 a potem 19 no i oczywiście 29. Szukam wszędzie i nie mogę znaleźć znaczenia błędu 18. 19 wskazuje na wtrysk sterujący, ale wolę najpierw posprawdzać sam co się da nim oddam ją do mechanika. Dodam jeszcze, że kręci się do max 3000 obrotów a ekonomizer na 5 nie przekracza 10l.
  10. Witam, potrzebuję schematu lub fotek połączeń podciśnieniowych w 525 tds z 93r. Chodzi o połączenia dwóch zaworków (metalowa obudowa) znajdujących się na kielichu od strony kierowcy przy filtrze paliwa i czarnego plastykowego zaworka umieszczonego między nimi. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  11. W mojej e34 też tak było."Wspaniały" aromat ropy rozchodzący się wokół auta potwierdził fakt skorodowania przewodów paliwowych przy zbiorniku.
  12. spidii75

    [E34] BMW e34 tds

    Dzięki za wskazówkę. Czy żeby to zdiagnozować muszę koniecznie podpiąć pod MODIC? Czy może to być uniwersalny komputer jakie z reguły mają w warsztatach?
  13. spidii75

    [E34] BMW e34 tds

    Witam. Mam nst. problem. Czasami auto nie reaguje na pedał gazu. Z reguły gdy jade jakiś czas ze stałą prędkością i powiedzmy chcę przyspieszyć bez redukcji. Ekonomizer zatrzymuje się np. na 10 litrach i basta. Przypadłość znika gdy spuszczę nogę z gazu i ponownie nacisnę. Czy może mieć to związek z zapłonem, sterownikiem? Samochód pięknie pali na zimnym i na ciepłym, obroty nie falują. Będę wdzięczny za info. Pozdrawiam.
  14. dowiedziałem sie ostatnio ze to moze byc czujnik regulacji cisnienia paliwa. byc moze zawiesil sie na pozycji "silnik ciepły" i nie dawkuje dobrze paliwa kiedy silnik jest jeszcze zimny.
  15. Nie zrozumiales Gierap. Wiem jak sie obchodzic z tdsem. Na zimnym silniku lekkie dodanie gazu powoduje ze sie dławi, bardzo powoli trzeba go wkrecac na obroty, zeby nie zostawial czarnej chmury.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.