Skocz do zawartości

Majki92

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X3 2,5I 2004R

Osiągnięcia Majki92

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. nic nie szkodzi ze po angielsku. a wiesz moze jak sciagnac ten plastik ze slopkow bo cos mi sie wydaje ze nie bedzie trzeba rozbierac tego wszystkiego.
  2. jesli jestes wstanie podeslac jak to wszystko zdemontowac z jakimis fotkami to byl bym wdzieczny.
  3. mhmmmm no to mnie pocieszyles. gadalem z mechanikiem to pow ze na godz podjade i bedzie git......
  4. dzieki za pomoc. to widze ze mnie czeka samego walka z rozbieraniem tego. bo tutaj w szkocji ciezko o dobrego mechanika itp itd :duh:
  5. napisalem ze mokro jesty tylko pod nogami pasazera za fotelem kierowcy. panoramicznego dachu nie ma. kanaliki nie sa zapchane a przy drzwiach nic nie bylo robione.
  6. calego. z tylu pod nogami pasazera za kierowca (kierownica po prawej stronie) tylko troszke dziwne bo tak jak by to alko byl jakis.... w podlodze jest klips zeby sie nie przesuwl chodniczek to tam jest dziurka i strzykawka wyciagnalem 0,7l .... a jak sie mocniej stanie to az but mokry jest..... od czego to moze byc??????
  7. Witam Mam małe pytanko którędy dokladnie ida przewody od spryskiwaczy tylniej szyby w bmw E83. od komory silnika az po sama klape? ma ktos moze jakis schemat albo fotki? :)
  8. kolego ja mieszkam w UK i tu ciezko o dobrego mechanika.....
  9. tam jest napinacz autamatyczny ale chyba jest jakas sruba zeby popuscic i po ludzku zalozyc pasek albo go sciagnac a nie naginac rolke brecha.... i dlubac srubokretem zeby dobrze naskoczyl pasek....
  10. tzn tak to jest wszystko ok tylko na biegu jalowym jak sie przegazuje tak od 4 tys obrotow zaczyna popiskiwac a przy 5 to juz masakra tak piszczy
  11. Witam. Wczoraj w swoim bmw x3 e83 2,5i wymieniłem pasek od alternatora pasek od klimatyzacji napinacz paska z rolkami. Co dziwne po odpaleniu auta u mechanika piszczało niemiłosiernie (mechanik pow ze to normalne pasek musi się ułożyć ) dodam ze pasek wciskał na chama przy użyciu brechy i śrubokręta. po ujechaniu 5km piszczenie ustało jednak dzisiaj znowu zaczęło piszczeć przy cofaniu a jak doda się gazu to przy obrotach 4,5-5 tys piszczy i nie ma różnicy czy silnik zimny czy ciepły. Na starym pasku nic nie piszczało i wszystko było ok. w czym może być problem??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.