Skocz do zawartości

Dublo2

Zarejestrowani
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X3 E83 3.0d 218KM

Osiągnięcia Dublo2

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam.
  2. Witaj, A czy mógłbyś sprawdzić dla X3 E83 - WG39722? Pozdrawiam i z góry dziękuję :D
  3. Dublo2

    Problem z dde 3,0d

    Kontrolka ta nie oznacza wcale problemu ze świecami żarowymi. Zgodnie z instrukcją należy udać się do ASO, a ogólnie rzecz biorąc to należy podpiąć kompa i zobaczyć błędy. Przeszedłem ten temat dwa tygodnie temu. Miałem ostatnio padnięty termostat, wymieniłem i jeździłem jakiś czas. Ostatnio wyskoczyła mi ta kontrolka, podpiąłem kompa i okazało się, że zapchany DPF - 480A i 481A. Zapchałem go sobie jak miałem padnięty termostat, bo wtedy nie włącza się regeneracja - mądry Polak po szkodzie. Pozostało mechaniczne czyszczenie DPF.
  4. "Stare" tarcze nie były ori. Z tego co pamiętam to Textar. Ja uważam, że za OEM aż tyle nie opłaca się dopłacać - takie jest moje zdanie :D
  5. Piszę tylko informacyjnie i w celu potwierdzenia tego co wcześniej / wyżej pisałem. Zmieniłem tarcze i klocki przód, na Zimmermann (wcześniej miałem takie same klocki, ale tarcze "stare") i piszczenie ustało w każdym zakresie temperatury i prędkości. Przejechałem na nowym zestawie ok. 2.000 km. Pozdrawiam :D
  6. Czy możecie podpowiedzieć gdzie szukać tego podgrzewacza? U mnie też czasami występuje falowanie obrotów i lekkie poszarpywanie przy ruszaniu (układ napędowy wykluczony), zwłaszcza właśnie na włączonej klimatyzacji :D
  7. Ja tylko potwierdzam, że po usunięciu klapek i zaślepieniu nie ma żadnej różnicy - jeździ tak samo i nie kopci :D
  8. :mrgreen:
  9. Nie wiem czy to kombinowanie? Dla mnie jest to dosyć oczywiste, że to wina klocków. Na całym zestawie Zimmermann piszczenia nie ma, a na "starych" tarczach i klockach Zimmermann piszczenie jest, ponadto już zauważyłem dosyć duże zużycie tarcz, tych "starych" (od razu uprzedzam pytanie - tłoczki nie są zapieczone, pracują ok). Mechanik też mnie o tym ostrzegał, jak się przejechał i stwierdził, że klocek jest twardy, że dosyć szybko mi zedrze tarcze, te "stare" - jak widać właśnie się to zaczęło :D
  10. Dokładnie też tak mam, tzn. hamowanie z dużej prędkości do zera to pisków brak, a przy małych prędkościach, przy podjeżdżaniu w korkach itp. to pisk, chrobotanie się pojawia - choć też nie zawsze, tak 50/50 :D Wydaje mi się, że temat pasty należy odpuścić. Albo kupić tarcze Zimmermann'a, albo zmienić klocki, albo się przyzwyczaić :D Ja na razie wybieram to ostatnie, a przynajmniej na razie się staram :D
  11. Niestety nie jest tak do końca, że to kwestia montażu (złego). Mam teraz identyczny przypadek. Na tyle nowe tarcze i klocki Zimmermann i jest super, a z przodu klocki Zimmermann, a tarcze "stare" (po pomiarach jeszcze mają wytrzymać spokojnie te właśnie założone nowe klocki - dlatego je zostawiłem) i po nagrzaniu przy hamowaniu do zera pojawia się pisk, taki odgłos dławienia, chrobotania itp. Moja diagnoza padła właśnie na (zbyt twarde) klocki, mechanik po przejechaniu się i wciśnięciu raz pedału hamulca też to potwierdził. Mieli już takie przypadki. Zimmermann robi teraz dość twarde ale i wytrzymałe klocki, ale przy nie ich tarczach pojawiają się właśnie takie objawy :D
  12. Na ten temat odpowiadam ostatni raz. Właśnie nie zrobiłeś tego w elegancki sposób dlatego ton mojej wypowiedzi jest jaki jest. Nie znasz się na czymś to nie wypowiadaj się w temacie, ponieważ tylko mieszasz innym w głowach. Po co wprowadzasz ludzi w błąd? Na pewno zapytałem w bardziej eleganckim stylu niż Ty odpowiedziałeś - to po pierwsze. A po drugie zachowaj sobie swoje uwagi dla siebie znafco.
  13. bary_kent uspokój się chłopczyku. Ładnie Ci się zapytałem na czym polega różnica, bo nie wiedziałem o tym, a Ty mnie obrażasz. Wyjaśniłeś ładnie temat - dziękuję, ale początek wypowiedzi jest ignorancki, obraźliwy :!: Wonski80 zgadza się wszystko jeśli chodzi o przepisy tylko proponuję (a właściwie nie polecam) sprawdzić to na własnej skórze, "na żywo" - zobaczysz jak to działa w PL. Ja to przeżyłem na własnej skórze i niestety było całkiem odwrotnie niż napisałeś. Także zalecam ostrożność :D
  14. Zgadza się, choć jak by się odniosło do przepisów w Polsce to poniekąd "mają trochę racji", a mówiąc inaczej przepisy są niedoprecyzowane. Podaje przykład... kupujesz auto zarejestrowane w PL, od Polaka, na umowę kupna - sprzedaży, fakturę vat-marżę, fakturę vat - nie ma znaczenia, i masz chyba 30 dni na zrobienie formalności i przerejestrowanie na siebie, a sprzedawca ma 30 dni na wyrejestrowanie samochodu. I ty chcesz to wszystko zrobić np. w 2-3 tygodniu od dnia kupna samochodu, a sprzedający na następny dzień wyrejestrował samochód i wypowiedział polisę OC. Jaki wniosek? Przez dwa tygodnie jeździsz na nieważnych blachach, niezarejestrowanym samochodem i bez OC. Masz jedynie dokument kupna samochodu, czyli jak od handlarza, chociaż tu masz jeszcze dodatkowo OC na miesiąc :D
  15. Nie masz racji. Tablice z żółtym paskiem uprawniają do poruszania się na terenie całej UE. Są rejestrowane i auto musi posiadać ważny przegląd techniczny.O kurczę... To powiedz mi z ciekawości czym się w takim razie różnią tablice z czerwonym i żółtym paskiem? Właśnie tym ważnym przeglądem technicznym? :lol:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.