Skocz do zawartości

bartekbartekbmw

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d 136 ps

Osiągnięcia bartekbartekbmw

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za pomoc , nie mniej jednak stawiam na tą pompę :) Czytajcie dokładnie że intryguje mnie ten kąt wtrysku że stoi na 0 i nic więcej :) W poniedziałek podmienię i zobaczymy :)
  2. Turbo dmucha wzorowo zawór też okej :) Ciekawi mnie ten kont zmieżony 0 i nie ruszy się , dopiero na jałowym się zmieni
  3. turbo nie ma luzów dmucha tak jak powinno oleju nie ubywa , auto zagadka trochę :)
  4. Witajcie :) Mam dośc poważny problem , w trasie moja bunia nie wytrzymała ciśnienia , przy około 220 nagle straciła moc a za autem zrobiło sie biało dojechałem do domu 150 km jakieś 100 na godzinę . płynu chłodniczego nie ubywa , korek oleju czysty , wtrysk sterujący i 2 wymienione 4 zapieczony więc nie byliśmy w stanie wymmienić :) , teraz auto ma ciężko odpalić na zimnym , puszcza bąka białego , trochę szarpie , po rozgrzaniu pracuje normalnie , jednak nie jeździ normalnie :D , do 2 tyś obrotów około jedzie jak normalne sprawne auto i nie kopci , powyżej włącza się lokomotywa , na komputerze błąd początku wtrysku a z live data wynika że na obrotach jałowych kąt wtrysku ma odchylenie jakieś 2 stopnie natomiast podczas jazdy kąt zmieżony wynosi 0 i żadnych zmian nie ważne przy jakich obrotach Czy dobrze obstawiam pompę wtryskową , czy macie inne pomysły ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.