Skocz do zawartości

zajac133

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320i n46b20
    E36 325 coupe

Osiągnięcia zajac133

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Problem wypadania zaplonu rozwiazany, okazalo sie ze mechanik zle podpiol wtryski. Ale nadal pozostalo falowanie obrotow na wolnych i czasami tak spadna ze zgasnie.
  2. I jescze mam takie pytanie, jak wyciagne ten walek mimosrodowy to pozniej nie trzeba blokad zeby go ustawic on sam sie ustawi po adaptacji valvetronica ?
  3. Tak , twierdza ze wszystko jest dobrze poskladane.
  4. Ok a znajde gdzies jakis schemat jak to ma byc ?
  5. Zle zlozony to znaczy ? Jak mozna sprawdzic co jest nie tak ? Walek nie wyglada na wytarty.
  6. Jak odepne ten servomotor to auto pracuje na wszystkie cylindry i zaplon nie wypada. Servomotor jest nowy.
  7. Rozrzad sprawdzany trzy razy tak ze to nie to, bardziej dziwi mnie ten blad od tych sond bo przed remontem nie bylo nic z sondami. I ona zaraz po remoncie chodzila normalnie na wolnych obrotach przy dodaniu gazu wypadal zaplon tylko na 3 cyl. Okazalo sie ze kable lrzepalone do cewki, puszczone nowe problem znikl na 150 km i teraz wypada na 1,2 i 4 . Jak skasuje bledy to czasami wyskoczy tylko 2 i 4 a czasami 1 i 4.
  8. 2006r n46 150 km
  9. Witam, mam taki problem z moim e90, po remoncie silnika zaczoł wypadac zapłon. Po podlaczeniu pod kompa wyskakuje mi blad "sondy zamienione miejscami" plus wypadanie zaplonu na wszystkich cylindrach. Sprawdzalem cewki bo,mialem na podmiane nowa. Wymienilem jedna sonde bo mechanik mowil ze byl blad tylko od niej. Swiece wymienione nic nie pomoglo . Przy przyspieszaniu miga mi check jak odpuszcze noge z gazu to raz gasnie calkiem a raz zaczyna swiecic caly czas. Auto gasnie na wolnych obrotach przy dojechaniu do swiateł. Jesli to ma cos do rzeczy to mam wywalone katy zostaly puste puszki ale od tego błedow niema bo jest emulator sad za katalizatorem.
  10. Zatkałem ta rurkę ale to chyba nie była przyczyna auto dalej po odpaleniu na zimnym trzyma obroty 1100 po rozgrzaniu obroty zaczynają falować od 500 do 2000 i przy dodaniu gazu opadają powoli, zawieszają się na 1500 i po chwili opadają do 1000.
  11. Własnie filtr węglowy miałem wywalony bo to jest swap z 1.8is ale jeśli miało by to rozwiązać problem falujących obrotów to założę go, może uda się gdzieś jeszcze wcisnąć. Dzięki za informacje.
  12. http://zapodaj.net/43610e3a6bd09.jpg.html link do zdjecia powinien dzialac.
  13. Witam orientuje się ktoś gdzie powinna być podpięta rurka oznaczona na zdjęciu strzałka jedna strona jest podpięta do przepustnicy.http://zapodaj.net/43610e3a6bd09.jpg.html Może to mieć wpływ na falowanie obrotów po rozgrzaniu się silnika?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.