Skocz do zawartości

Zelmund

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 325i 2003

Osiągnięcia Zelmund

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Panowie, wracając do tematu n20b20A, czyli 320i - poświęciłem dużo czasu lekturze zarówno tego forum jak i innych. Na temat 320i nikt nie wypowiadał się źle w kontekście awaryjności, problemy z napędem pompy oleju tak jakby dotyczyły tylko wersji 328i (?). Ponadto przewinęło mi się parę postów na temat przedwczesnej zmiany łańcuszka rozrządu (przy przebiegach rzędu paredziesiąt tysięcy km). Podobno zmiana rozrządu i napędu pompy to w nieautoryzowanym serwisie ponad 4000zł. Zastanawiam się co tak dużo kosztuje? Komplet rozrządu to jakieś pewnie 800zł a łańcuszek pompy 500zł. Może rozrząd jest zabudowany od strony skrzyni biegów? Będę wdzięczny za każdą opinię popartą jakimś doświadczeniem z tym silnikiem.
  2. Witam, Pytam, ponieważ mam namierzone F30: któryś z Was może polecić warsztat specjalizujący się w BMW w Warszawie, najlepiej gdzieś niezbyt daleko od Woli, który podłączy się do kompa w F30 i dokona sprawdzenia elektronicznych podzespołów samochodu? Wiem, że jest Inchape, niemniej jednak fundowanie obecnemu właścicielowi pełnej usługi "przeglądu sprzedażowego" (czy jak to tam się nazywa) za 850zł mi się nie uśmiecha. Pytałem tam też o samo podłączenie do kompa - ponad 500zł. Wiem, że jest lista warsztatów na tym forum, ale mi chodzi o specyficzną usługę - tylko podłączenie pod kompa. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.