Skocz do zawartości

KubaCK

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kielce

Osiągnięcia KubaCK

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Służbowo-Oplem Corsą C 1,2 twinport jakieś 40 tys. km na rok a prywatnym autem max 10 tys./rok.......ale wcześniej miałem same pierdziawki prywatne auta, teraz podejrzewam bmw zwiększy ten wynik :)
  2. Jednak coś było w tej taniości...... Właśnie wróciłem z serwisu.... wymieniłem tylne gumki, tulejki i inne pierdoły-350zł No i wyszło, że maglownica się poci (minimum 650 zł) zestawy naprawcze podobno sprawdzają się w 40 % przypadków :( No i wyciek to nie tylko kwestia wymiany uszczelek bo jakiś debil źle zamontował uszczelkę pod głowicą i trzeba od nowa całość rozebrać wymienić i skręcić - minimum 870 zł :(
  3. ok, problem jest taki, że jestem totalnym lebiegą jeżeli chodzi o sprawy mechaniczne, nikt mnie tego nie nauczył......a teraz ciągle brak czasu i miejsca do takich napraw, na środe umuwiłem się z mechanikiem, zobaczymy :/
  4. silnik jest na łancuchu (m43 1.6), nie podawałem tego bo mi się wydawało że szystkie motory 1.6 od 93 roku wychodziły z łancuszkiem rozrządu...
  5. Mam do was pytanie, bo chyba mam podobny problem, ale słabo znam się na mechanice........czy wyciek o którym rozmawiacie znajduje się bliżej prawego koło pod blokiem silnika?? mam tam wyciek z obudowy, która wydawała mi się obudową łancuszka rozrządu...??
  6. W zeszłym tygodniu kupiłem moje pierwsze BMW, idealny stan kupowane z pewnych rąk, silnik pięknie pracuje......ale właśnie wróciłem z warsztatu i zauważyłem wyciek pod głównym blokiem silnika, wydaje mi się, że jest to obudowa łancuszka rozrządu (316i coupe, koniec 93 roku)........jest tam sporo silikonu, tak jakby ktoś próbował ukryć ten wyciek. Mieliście może podobny problem w tym miejscu, może dodam że poprzedni właściciel po sprowadzenia auta wymienił w nim uszczelkę pod głowicą...... A drugie pytanie to czy nie orientujecie się czy mogę domagać się teraz od sprzedającego zwrotu kosztu naprawy. W umowie wyraźnie pisze, bez wad ukrytych, a ona takową chyba jest......
  7. W takim razie chyba mam OBC chociaż nie do końca wiem czy tak....OBC to komputer który znajduje się pod sterowaniem nawiewów i wyświetla temp., date i godzine, czy ten który jest przy podsufitce (nie w moim aucie, ale widziałem takie czasem w BMW) ?? Mam jeszcze jedno pytanie, może i głupie, ale takie kwadraciki czerwone-żółte i zielone pod przebiegiem nazywają się właśnie check control?? Świecą mi się dwa zielone i nie wiem gdzie szukać co to oznacza??
  8. amory muszą poczekać jeszcze kwartał.......póki co muszę wymienić popmke wspomagania i sworznie i będe totalnie spłukany.......a propo nie wiedziecie czy pompki wspomagania nadają się do regeneracji????? Nowa to kupa kasy.......Drugie pytanie to czasem odzywa mi sie takie dziwne piknięcie spod deski i nie wiem co oznacza....BMW daje sygnal jak włącza się rezerwa paliwa albo mróz lub coś takiego????
  9. silniczek ciągnie jak rakieta.......bajka cichutko pracuje, równo i jest bardzo dynamiczny....spala niecałe 8 l gazu na trasie........wróciłem właśnie z przeglądu........sworznie do wymiany, amortyzatory 65 %, drążki i reszta ok.....Najbardziej mnie martwi to, że jest mały wyciek z pompy wspomagania ;( Nie ma ktoś dobrej sztuki do sprzedania (cena nowego ok. 1000 zł!!!!)
  10. tak mam daje link http://www.allegro.pl/item148312921_bmw_coupe_gaz_sekwencja_alu_17_cal_borbet_14xfoto.html teraz stoi na zimówkach. Jak myślicie, nie przepłaciłem
  11. Witam wszystkich Właśnie kupiłem moje pierwsze BMW 3 coupe 316i z 12.1993, zaraz pewnie wielu z was powie że 1,6 to nie bmw, ale uwierzcie mi żadnego mocniejszego silnika w dobrym stanie nie mogłem znaleźć.......wszystko padaki......z miłych zaskoczeń to to że spaliło niecałe 8 litrów gazu/100 km (sekwencja) i prowadziło się po równej drodze jak po szynach..........ale gorzej było na koleinach samochód fruwał po całej drodze jak maluch........auto jedzie na 15 " i oponach 205/60, ma chyba delikatnie obniżone zawieszenie........ Czy to normalne przy takich parametrach czy mogą to być amortyzatory???? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.