Skocz do zawartości

DiZel

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Szczecin

Osiągnięcia DiZel

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, pacjent to E36 z 1993 roku (silnik M40). objawy: pali jak smok (16-17l/100km przy trybie mieszanym normalnej eksploatacji, bez katowania), dodatkowo plynnie przyspieszajac idzie jak burza, ale wystarczy odpuscic mu na chwile i zaczyna sie mulic (nie ciagnie w ogole). chwila odpoczynku na jalowych obrotach i znowu idzie. to samo sie dzieje przy przeciagnieciu ponad, powiedzmy, 4000rpm i zmianie biegu - znowu mul. wymienione: lambda, kable WN, swieczki, przeplywka, reset DME i wgranie map zaplonow. komp nie pokazuje bledow. zachowanie bez roznicy, czy na gazie, czy Pb. podejrzeni padlo na EGR, ale czy on w ogole jest w silnikach benzynowych? a jesli tak, to gdzie? Prosze o pomoc, bo mi sie juz pomysly koncza... :worried:
  2. witam, szykuje sie do kupna jedynie slusznego autka pod sloncem :) namierzony pacjent to e36, 1.8 z roku 1993. Wszystko fajnie i pieknie, ale zglupialem widzac nastepujacy objaw: GAZ - wolne obroty - ok, moze troszeczke zafalowane, za to nie chce sie wkrecic powyzej 3,5 tys. BENZYNA: wkreca sie jak zwariowany az do konca skali, za to po odpuszczeniu - spada do nawet 300rpm i jakby chcial zgasnac - telepie sie itp. opcja "szukaj" dziala, ale przez ostatnie kilka godzin nie znalazlem na forum odpowiedzi pasujacej do mojego pytania. a auto jest - poza opisanymi objawami - ok, wiec chcialbym wiedziec, czy lepiej odpuscic kupno, czy to jakas blahostka. z gory dzieki za sugestie pzdr DOPISANE - silnik M43
  3. bry :) jak dobre wychowanie nakazuje: Andrzej, 28 wita sie grzecznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.