Skocz do zawartości

Maćku1685050154

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 323i,1996

Osiągnięcia Maćku1685050154

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam! Wymieniałem parę dni temu chłodnicę w swoim e39,wypłukałem wcześniej porządnie cały układ chłodzenia,po ów operacji mam trochę problemy z odpowietrzeniem auta bo wywala mi wodę przez korek chłodnicy. Generalnie jest tak,że raz auto chodzi normalnie nie gdzieje się a innym razem wywala wodę przez korek wlewu wody w chłodnicy i zaczyna się grzać,czyżby wieszający się termostat? Czytałem gdzieś,że w e39 z układem grzania postojowego ( funkcja REST na panelu klimatronika) jest dodatkowa elektryczna pompka wody. Pytania więc nasuwają mi się takie: 1/ gdzie się ona znajduje? 2/ jak sprawdzić jej poprawne działanie - powinien chyba po przekręceniu kluczyka na zapłon i kliknięciu guzika REST zacząć,lecieć płyn z przelewu w zbiorniczku w chłodnicy,czy tak? 3/ Jakiś sprawdzony sposób na odpowietrzenie 100% m52b25? 4/ domniemam,że powodem moich kłopotów jest wieszający się termostat, na jaki wymienić? mój vin: wbadd31080bu15557
  2. Trochę nie sprecyzowałem,chodzi mi o to czy to ma być centralka oryginalna z bmw e39 żeby było git i działało z przyciskiem czy jakiegoś dziadostwa szukać na allegro?
  3. Dziękuję za odpowiedź, jak więc ten temat ugryźć bo naprawdę w temacie bmw póki co jestem jeszcze ,,głuchy"..
  4. Witam Wszystkich bardzo serdecznie! Jestem tu nowy,mam na imię Maciek i właśnie kika dni temu nabyłem e39 - cieszę się generalnie jak głupi hehehe Nigdy nie miałem BMW i w zasadzie zawsze poruszałem się małymi popierdułkami więc e39 zachwyca mnie z każdej strony! :D Oczywiście jak przy każdej nowości pojawiają się pytania i właśnie z tąd też się tu znalazłem :) Do rzeczy, w aucie nie działa mi centralny zamek, tzn. wkładając kluczyk do zamka w drzwiach wszystko otwiera i zamyka się na raz ale żaden z pilotów/kluczy ze zdjęcia poniżej nie działa. Więc: - Jak się domyślam pierwszy klucz od lewej to klucz "surowy" z którego mogę zrobić sobie dodatkowy klucz. - Kolejne dwa klucze po wciśnięciu kółeczka na ich środku,zapalają pomarańczową diodę ale auto w ogóle nie reaguje. Rozumiem,że klikając ów guzik,auto powinno się zamknąć a ponowne kliknięcie powinno je otworzyć lub też w odwrotnej kolejności? - Pilot,tak jak środkowe dwa klucze po wciśnięciu guziczka zapala pomarańczową diodę ale samochód nie reaguje. Są na nim generalnie dwa guziczki,więc co? Jeden jest do otwierania a drugi do zamykania? Jak to teraz ugryźć i od czego zacząć? Nie wiem czy to potrzebne ale podaję VIN auta: WBA DD 31 08 0BU 15 557 Pilnie czekam na jakieś wskazówki i z góry dziękuję za zainteresowanie tematem! Pozdrawiam - Maciek http://zapodaj.net/62b56bc604c24.jpg.html http://zapodaj.net/62b56bc604c24.jpg.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.