Ja miałem ten bład w moim aucie BMW E90 LCI 320 N47 D 20 177KM .... Ogólnie nie jeden elektryk sobie nie poradził. Ale wyswietlało mi na kompie ze 1 wtrysk jest jakby wyłączony ..na desce rozdzielczej wszystko ok... Mechanik zaczął od podłaczeni akompa przejechaniu sie i sprawdzenia pomiarów i wydajnosci wszystkiego Nastepnie elektryka sprawdził cała instalacje wtyczki ...nic nie pomogło Nastepnie sprawdził na maszynie specjalnej wtryski ( mam piezo elektryczne BOSCHA ) wszystkie były w normie.... Sprawdził pompę wysokiego ciśnienia ale sprawna, nie zostawia opiłków metalu nic.... znów wyciągnął wtryski dokładnie pomierzył i dalej wtryski w normie były... Wziął sie raz jeszcze za elektrykę i okazało się że w komputerze sterującym nie pasowały jakies algorytmy, aktualizował oprogramowanie i wszystko działa.... a objawy miałem ze np podczas jazdy zaczął mi szarpac np. jechałem i dodając gazu obroty spadały pomału jak puściłem gaz auto gasło... po chwili odpaliło po ok.10-15sek krecenia i znów np jechało jakis czas i znów to samo.....