Skocz do zawartości

nicia141

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E90

Osiągnięcia nicia141

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nic wymiana na nowe elementy odkręć-przykreć...
  2. Jednak klema to nie jest... Jakiś inny pomysł?
  3. Tylko że po stłuczce po kilku godzinach wjechałem i zjechałem z lawety nim normalnie i odpalał normalnie... Chyba że przy wymianie przedniego pasa klema pirotechniczna padła(to ten włącznik bezpieczeństwa w BMW) ale czy to możliwe?...
  4. Witam, mam pytanie.. BMW e90 320d 163km manual. Autko stało na dworze troszkę czasu zanim uszkodzona chłodnice, pas przedni wymieniłem na nowe... I tu zaczyna się problem ^^ po wymianie chłodnicy chce odpalić auto a tu aku odmówił posłuszeństwa ze względu że stał na dworze trochę czasu około miesiąca a były temp na minusie a ja przy robocie używałem jego radia do umilenia sobie roboty:) i teraz po podladowaniu Aku rozrusznik idzie jak szalony kilkanaście razy a zapłonu brak... Czy istnieje możliwość że rozkodował się immobiliser i to jest przyczyna czy nie wiem czegoś magicznego co należy zrobić po wymianie kompletnej chłodnicy ^^ jakieś wskazówki? Kompa narazie nie podepne bo kabel straciłem i teraz próbuje wróżyć z fusów póki nie przyjdzie nowy. Dodam że po kilkukrotnych próbach odpalania akumulator znowu się rozładowuje, próbowałem również na podłączonym prostowniku.. Wyświetla mi błąd rozładowanego kluczyka(kluczyk z akumulatorkiem) i błąd w menu serwisowym: - ignition switched Miał ktoś podobną sytuację ? Jest ktoś wstanie cos podpowiedzieć ? Wcześniej przed wymianą uszkodzonej chłodnicy autko odpalało od Szlaga.
  5. UDAŁO SIĘ! Instrukcja może ktoś będzie szukał... Relingi są na zatrzaski podważamy od tyły lekko schodzi :) Płetwę zdemontowałem za pomocą żyłki, tak jak przypuszczałem podklejona była taśmą 3m... po usunięciu taśmy benzyną z dachu i z płetwy podlepiłem tą samą taśmą 3m trzyma się jak przykręcone :) Natomiast problem z uszczelką rozwiązałem podcinając ją do samego końca czyszcząc i oklejając po samą uszczelkę folię termoplastyczną 3m :) uszczelkę zabezpieczyłem małym cienkim paskiem taśmy 3m cały efekt na zdjęciu; http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/661/U6Oee1.jpg
  6. Witam, chcę okleić dach mojej e90 folią 3m natomiast nie chcę próbować wymontowywać elementów typu relingi czy antena na siłę i sprawdzać czy może zejdzie żeby nie narobić sobie większej roboty a przede wszystkim kosztów. Czy ściągał z was ktoś taką antenę? po głębszym zastanowieniu jest ona montowana zapewne na kleju- przynajmniej sama osłona anteny co by mnie już urządzało, myślałem żeby płetwę usunąć delikatnie żyłką wędkarską ale wole się dowiedzieć co Wy o tym myślicie... ?? Następna kwestia to relingi jest na to jakiś sposób czy normalka przekręcenie śrub montażowych podważenie na samym końcu ?? Jeżeli chodzi o uszczelki to przednia szyba ma uszczelkę zbrojoną o ile wiem także co wy na to jakbym tą uszczelkę podcioł i podwarzył klinami w momencie klejenia folii 3m ? Sprawa z szybą ma się tak że i tak będę ją wymieniał po zimie(myślę że w marcu/kwietniu) bo mam dwie dziurki oczywiście zabezpieczone które miały zniknąć... a śladu po nich nie miało zostać natomiast udało się fachowcą z nortglassu zalać tylko zewnętrzną warstwą a szczeliny zostały. Proszę o jakiekolwiek sugestie i porady z Waszej strony :P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.