Skocz do zawartości

spicter

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Inny

Osiągnięcia spicter

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Zrobiliśmy to wcześniej - tak samo źle, zero poprawy jedynie zaczęła się lekko dławić. Dodam, że na zimnym silniku trochę nią trzepie, ale po kilku sekundach chodzi już normalnie i obroty nie falują.
  2. Panowie, wywalczyłem DIS'a. Podczas jazdy okazało się, że nie domaga EGR - zaworek podciśnienia. Po naprawie auto dalej słabe. Bardzo nie podoba mi się praca przepływomierza w DIS. Wskazania przy pełnym gazie max 260 jednostek a zapotrzebowanie 1000. W INPIE wiem, że jest to skopane bo skala jest od 0-16 a wskazania z wykrzyknikiem na dzień dobry !33 do !65. Na zagranicznych forach czytałem, że INPA dla DDE 3.0 ma błąd, ale ktoś testował to z różnymi autami i wskazania były identyczne jak u nas na INPIE auta te jeździły normalnie stąd od razu odrzuciłem to odrzuciłem. Czy DIS pokazuje przepływkę poprawnie dla DDE 3.0 ? Po paru dniach jazdy mułkiem w kompie były dwa błędy przed czyszczeniem EGR. EGR właśnie i boost preasure to low. Dodam, że turbina po regeneracji.
  3. Dzięki za odpowiedź! Problem w tym, że praktycznie wszystko co wymieniłeś zostało sprawdzone (poddane regeneracji). Jedynie ta dawka paliwa w INPIE, która jest bardzo niska nie daje mi spokoju. Turbo tyle co po regeneracji.
  4. Witam! Proszę nie bijcie - adminie nie zamykaj tematu... Przeglądałem forum - o słabej mocy - 2.0d jest bardzo dużo jednak nie znalazłem mojego przypadku, a dokładniej mojego kumpla mechanika, któremu staram się pomóc z INPA. Samochód DDE3.0 M47 2.0d w automacie. Turbo, wtrysk sterujący po regeneracji, zaworki i filtry wyczyszczone - brak błędów w silniku i skrzyni. Przepływomierz pracuje poprawnie - pompa wtryskowa, pięknie trzyma wartości. Samochód nie jedzie zimny czy ciepły. Bardzo słaby - gaz w podłodze. >> Jedyna rzecz, która jest dziwna - to bardzo niskie wskazania w INPIE dawki paliwa. << Nie osiąga nawet połowy skali i wg. właściciela auto prawie nic nie pali. Na co jeszcze zwrócić uwagę - mechanik prawie wszystko poczyścił, EGR nie jest zaślepiony (zaślepiony nie pomaga) Niby wszystko OK, a autko nie ma mocy. Nie wygląda też aby sprzęgło w skrzyni ślizgało. Dodam, że pali na dotyk. Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie wskazówki. Raf
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.