Skocz do zawartości

Jak sprawdzic luzy w zawieszeniu?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cos mi stuka w lewym kole. Amory wszystkie nowe dobrej firmy. Na szarpakach nic nie wychodzi. Bylem ostatnio u mechanika i zaczal poruszac sworznie brecha. Stwierdzil ze gorny lewy (zgadzaloby sie) i tuleje tylnej belki do wymiany (widac ze juz spekane). Widzialem jednak, ze nie za bardzo ogarnia temat, podchodzil do tego jak pies do jeza. Jakie znacie sposoby, zeby sprawdzic zawias i nie miec watpliwosci? Wiem ze najpewniej to zdjac kazdy wahacz i poruszyc sworzniem, ale to duzo roboty. Czekam na rady praktykow.
Opublikowano
ja podnosiłem koło i ruszałem w każdą stronę i patrzyłem czy nie ma luzu. Potem jak auto dalej jest na lewarku(ale na lewarku warsztatowym z 4 kółkami bo jeszcze spadnie) wchodzę pod auto i brecha patrze gdzie jest jakiś luz no i optycznie oglądam całe zawieszenie. Tak robiłem kiedyś. Teraz jadę do warsztatu sprawdzonego warsztatu i za 30zł sprawdza wszystko :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli to faktycznie dobry warsztat. Inaczej szkoda 30zL.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Poszukaj warsztatu, który ma jakieś dobre stanowisko (np. MACHA) do generowania drgań o nieregularnej częstotliwości i kierunku i obadaj łapskami każdy przegub... Poza tym zacznij od łączników stabilizatorów, które najszybciej się wybijają, a na szarpakach mogą "nie wyjść", tylko przy bujaniu lewo/prawo.

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.