Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moje BMW E39 530D 1999r. Touring, gdy wstałem rano wsiadłem do auta aby je rozgrzać gdy auto odpaliło normalnie pochodziło 5 min i zgasło i więcej nie mogłem jego odpalić do tej pory co jest ?? rozrusznik kręci ale nie odpala silnik. połączyłem pod kompa programie Inpa i wyczytało mi 3 błędy

o to one: http://img213.imageshack.us/img213/7374/98980374.jpg ---- http://img715.imageshack.us/img715/9265/65497785.jpg .

 

Błędy:

1: 4704 - pre-supply pressure monitoring

2: 7685 - cruise control operating unit

3: 7669 - Electronic car immobilisation system (EWS)

 

Pomóżcie co to może być jak do tego się zabrać żeby to naprawić i i żeby odpalił ??

Opublikowano
Kolego masz problem na pewno z tempomatem, z ciśnieniem prawdopodobnie, ale to, że nie odpala jest ten 3 błąd "Electronic car immobilisation system", czyli elektroniczny system unieruchomienia samochodu. Odłączałeś akumulator?
Opublikowano
Tak odłączałem bo jak kręciłem żeby uruchomić to mi padł i go później naładowałem, i teraz jest to samo nie odpala, co robić bo już niewiem?? :(
Opublikowano
Zaprowadź go do jakiegoś elektronika tylko dobrego. Bo na 90% przed uruchomieniem samochodu powstrzymuje go ten elektroniczny system unieruchomienia samochodu. Miałem podobny błąd tylko, że mi odpalał a system blokował go w czasie jazdy. Musiałem go zamykać z pilota, otwierać i było dobrze jakiś czas. Teraz mu przeszło całkiem. A spróbuj jeszcze wyjąć akumulator, zewrzyj klepy i zostaw tak na noc. Rano podłącz akumulator i sprawdź. Jeżeli to nie pomoże tylko dobry elektronik.
Opublikowano
Kolego skoro masz inpe, skocz do autka, podłacz kompa, wejdź w analog values i tam bedziesz mial Pre-supply pressure [mbar]. Kręć rozrusznikiem i odczytaj wartość. Jeżeli będzie np. 1.02 bar to sam masz odpowiedz. sprawdź i pisz :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak ma mało paliwa a uwalona jest zasilająca w zbiorniku to progowa też nie da ciśnienia bo nie będzie miała czym(brak paliwa).

Ile wachy masz w zbiorniku?

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Dzięki już dziś dam sobie spokój a w poniedziałek wezmę się za to jak mówicie zatankuje ją do pełna i sprawdzę tez na inpie i dam znać ;)
Opublikowano

Pierwszy błąd "pre-supply pressure monitoring" wskazuje, że paliwo jest podawane do silnika ze zbyt niskim ciśnieniem. Powinno być w granicach 3,5 - 4,0 bar, a u Ciebie jest 0,96 bar. Winowajcą jest prawdopodobnie pompa progowa i albo się zacięła albo całkiem zdechła, lub zawiesił się sterujący nią przekaźnik.

Na początek wsiądź do auta i dobrze potup na miejscu kierowcy, lub z wyczuciem obstukaj od spodu podłogę pod siedzeniem - tam właśnie znajduje się pompa i jeśli tylko się zawiesiła, to powinna ruszyć.

Jeśli to nic nie da, to obstukaj zielone przekaźniki, które są nad akumulatorem. Jeden z nich odpowiada za sterowanie pompą progową - chyba pierwszy od przodu auta. Można też spróbować zamienić je miejscami, bo są identyczne.

Jak dalej nie pomoże, to pompa do wymiany, ale tylko na nową Pierburg/Ti Automotive, bo w pozostałe nie ma co inwestować.

 

Drugi błąd był związany z tempomatem, ale już nie występuje, a trzeci to błąd EWS, pewnie związany z rozładowanym akumulatorem i też już nie występuje.

Swoją drogą coś miałeś kombinowane z EWSem, albo cofniętą szafę, bo przebieg w EWS jest ponad 600 tys. km :!:

Opublikowano
Czy miało rzeczywiście tyle nabite, to ciężko stwierdzić. Akurat w EWS jest zapisany taki przebieg, a w pozostałych modułach widać inny. Może miałeś wymieniony EWS i dlatego przebiegi się różnią.
Opublikowano

wg mnie błąd IMO wyskoczył jeszcze przed cofnieciem licznika, dlatego w pamieci jest ten przebieg.

Ktoś zapomnial wykasowac bledów po cofnieciu licznika, wiec ten przebieg był jak najbardziej realny. A nawet wiekszy, bo bog wie kiedy ten blad wystąpił.

 

Szkoda ze ECU nie zapisuje czasu 1-go wystąpienia.

Opublikowano

Ten przebieg 655350 to jest na 100% błąd. Najprawdopodobniej wystąpił na skutek spadku napięcia w instalacji. Wartość przebiegu przy rejestracji błędów jest zapisywana z dokładnością do 10km. Czyli zapamiętana wartość przebiegu (przy tym błędzie) w pamięci to 65535. To jest natomiast maksymalna wartość liczby 16-to bitowej - szesnastkowo FFFF.

Pozdrawaim,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.