Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Jako że przez źle zatytułowany wątek poprzedni temat został zamknięty chciałbym spróbować jeszcze raz. Otóż muszę wymienić żarniki xenonów w swojej E46 (sedan po lifcie) i chciałbym prosić o poradę osoby które już to kiedyś robiły. Lewy reflektor jest umiejscowiony tak, że praktycznie nie ma możliwości swobodnej wymiany (najprawdopodobniej trzeba będzie wykręcać całą lampę). W prawym natomiast dostęp utrudniony jest przez zbiorniczek płynu do spryskiwaczy. Czy po na prawdę nie ma innego sposobu dostania się do żarników? I czy po wyjęciu lamp i ponownym włożeniu trzeba jakoś regulować światła, czy samopoziomowanie samo je ustawi na właściwej wysokości? Z góry dziękuję i pozdrawiam!
Opublikowano

ja wymieniałem, też w 330d. więc tak:

 

- lewy (od strony kierowcy) - da się wyjąć i wsadzić bez odkręcania lampy, trzeba się troche nagimnastyować ale da się na pewno.

- prawy (od strony pasażera) - wykręciłem do niego zbiorniczek płynu do spryskiwaczy, jest na jedną śrube, wystarczy ją odkręcić i odsunąć zbiorniczek, nie trzeba nic odpinać.

Opublikowano
Dzięki za podpowiedź! Wobec tego będę próbował bez wyjmowania lamp skoro się jakoś da, wolałem uniknąć tego bo wiadomo że później różnie może być z powtórnym włożeniem lampy (a znając życie nawet jakby było ok to coś bym sobie wkręcał że jest krzywo, za duża szczelina itp. itd;)) Z tym zbiorniczkiem widziałem właśnie że jest z góry na jedną śrubę, ale spodziewałem się że jest jeszcze jakieś mocowanie od spodu. Jeżeli nie ma to w sumie troche ułatwia sprawę. Jeszcze raz wielkie dzięki i pozdrawiam!
Opublikowano

jak wymieniałem żarniki u siebie w 330d po lifcie to nie musiałem nic odkręcać. wymiana zajęła dosłownie 5 min.

Sciąga się dekielki z tyłu lampy, następnie odczepia kostkę od żarnika, odbezpiecza i wyciaga żarnik, a póżniej wszystko się składa.

Pozdrawiam,

Mateusz


Najnowsze Mapy do Nawigacji 2014

http://chomikuj.pl/MapyNaviBMW

Opublikowano
Właśnie u mnie problem polega na tym że klapki da się zdjąc bez jakiegokolwiek demontażu (jednak dużo sie trzeba przy tym nagimnastykować z uwagi na mało miejsca), problem jest natomiast z włożeniem ich spowrotem bo nijak nie chcą spowrotem wejść (zwłaszcza ta po stronie kierowcy).
Opublikowano
Właśnie u mnie problem polega na tym że klapki da się zdjąc bez jakiegokolwiek demontażu (jednak dużo sie trzeba przy tym nagimnastykować z uwagi na mało miejsca), problem jest natomiast z włożeniem ich spowrotem bo nijak nie chcą spowrotem wejść (zwłaszcza ta po stronie kierowcy).

 

Jeśli nie masz tam żadnych przeróbek to musi się dać !

Wszyscy to robią bez żadnych demontaży, trzeba tylko pogimnastykować trochę palce.

 

 

--

pozdrawiam

nelson

--

pozdrawiam

nelson

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.