Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, niedawno dostałem interfejs, po kilku problemach zainstalowałem inpę, podłączyłem i mam błędy. Jest ich sporo, generalnie mam problem ze skrzynią po rozgrzaniu (olej wymieniony), oraz ciężkim odpalaniem rano i gaśnięciem. Samochód: e38 m52b28tu lpg. Wiem, że sporo tego, ale może uda Wam się rozpracować kilka błędów?

 

PDC (dlatego kupiłem interfejs):

http://img5.imageshack.us/img5/9835/pdcs.png

 

 

AIRBAG:

http://img707.imageshack.us/img707/7176/airbag.png

 

 

LCM:

http://img6.imageshack.us/img6/9788/lcm.png

 

 

SILNIK:

http://img687.imageshack.us/img687/8279/silnik1.png

http://img69.imageshack.us/img69/7420/silnik2.png

 

 

Kilka niewiadomych:

http://img215.imageshack.us/img215/7818/niewiem.png

 

Next:

http://img97.imageshack.us/img97/5062/samniewiem.png

 

Next:

http://img194.imageshack.us/img194/1106/cos3.png

 

 

Ostatni moduł:

http://img402.imageshack.us/img402/8143/beztytuulgs.png

http://img13.imageshack.us/img13/9922/cos1w.png

http://img220.imageshack.us/img220/6307/cos2.png

 

 

 

Poniżej jeszcze kilka screenów podczas pracy:

 

http://img171.imageshack.us/img171/8176/cylindry.png

 

http://img98.imageshack.us/img98/6871/lambdai.png

 

http://img51.imageshack.us/img51/7056/silnik3.png

 

http://img84.imageshack.us/img84/3513/silnik5.png

 

http://img546.imageshack.us/img546/3093/silnik4.png

 

http://img847.imageshack.us/img847/2431/skrzynia2.png

 

http://img708.imageshack.us/img708/2346/vaos.png

Opublikowano

Błąd 40 w LCM III jest to uszkodzony czujnik poziomu oleju lub kable prowadzące do niego.

Skasuj te błędy i pojeździj parę dni i sprawdź jeszcze raz co wyskoczy.

http://www.milodiagnostyka.pl/kamil/bmka2.jpg
Opublikowano
pierwszy błąd PDC-czujnik cofania,tylny,lewy(drugi z lewej,środkowy),Airbag-sporadyczny,wykasuj i sprawdź po jakimś czasie(kontr.poduchy nie świeci?),silnik-brak sygnału z sondy lambda,pozostałe powiązane z tym(przed kat cylindry 4,5,6),za niskie napięcie na wentylatorze,ZKE-jakieś problemy z regulacją siedzenia kierowcy,posprawdzaj kable,kostki,wtyki,Webasto-problemy z zasilaniem-błędy z Shadow-nieistotne,nawet tam nie zaglądaj-ogólnie ,problemy z elektryką
Opublikowano

Dzięki Panowie z problemów mi znanych to tak:

-czujnik PDC raz działa raz nie, więc zapewne coś z wtyczką przy nim

-poducha sie raz świeci raz nie, prawdopodobnie mam padniętą matę grzania

-wentylator mam uwalony przez fachowców od klimy, sprawdzili na krótko 3 pinowy wentylator

 

najbardziej mnie martwi lambda, bo 100% pewności nie mam czy jest uwalona. A poranne problemy z odpaleniem to udręka już drugiego mojego bmw, kuleje na cylindry, śmierdzi niespalonym paliwem, po kilku chwilach wszystko się wyrównuje, obroty na ok 1000, później już wszystko w normie.

 

Nie mam webasto więc też nie wiem skąd błąd

 

I jeszcze jedna sprawa, czy któryś z powyższych błędów mógł wywalić ikonkę silnika na zegarach?

Opublikowano
no być może ta sonda(sprawdź,czy nie ma urwanego kabla),ale sprawdź jeszcze zawór DISA,lubią się łopatki połamać,i też problemy z obrotami,odpalaniem,i to napewno zapali kontrolke EML,a co do webasto :duh: ,jasne ,że nia masz,chodzi być może o dogrzewanie REST
Opublikowano
ale sprawdź jeszcze zawór DISA,lubią się łopatki połamać,i też problemy z obrotami,odpalaniem,i to napewno zapali kontrolke EML,

 

Ostatnio czyściłem krokowca i przepustnicę to ściągałem ten zawór, jest cały, i wydawał się sprawny (on nie odpowiada za powietrze powyżej 3500 obr?). Sprawdzę dokładnie dolot samostartem i wszystkie wtyczki. Podejrzenie pada jeszcze na separator oleju.

Opublikowano
koniecznie sprzwdź tą sonde,przed katalizatorem bank 2,czasami całkowicie znika sygnał(wg.błędu),stawiam na przerwany kabel,co do odmy,jak najbardziej,zawalona odma i popękane przewody do niej,i sondy też będą wywalać błędy(odkręć korek wlewu oleju,jak piszczy,zasysa ,jest zawalony "masłem",to samo bagnet,to napewno odma,i jeśli nie wiesz kiedy była wymieniana,to i tak lepiej wymień)
Opublikowano
ale sprawdź jeszcze zawór DISA,lubią się łopatki połamać,i też problemy z obrotami,odpalaniem,i to napewno zapali kontrolke EML,

 

Ostatnio czyściłem krokowca i przepustnicę to ściągałem ten zawór, jest cały, i wydawał się sprawny (on nie odpowiada za powietrze powyżej 3500 obr?). Sprawdzę dokładnie dolot samostartem i wszystkie wtyczki. Podejrzenie pada jeszcze na separator oleju.

 

I to jest bardzo dobre podejrzenie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.