Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam !wyjechałem paliwo do zera,po zalaniu 10L.auto nie chciało odpalić,po scholowaniu na warsztat wymienili wkład pompy paliwowej,czy to było konieczne i czy tak od razu mogła się popsuć,a może wystarczało ją odpowietrzyć.
Opublikowano
czy to było konieczne i czy tak od razu mogła się popsuć,a może wystarczało ją odpowietrzyć.

skoro zadziałało to raczej tak. Dostałeś starą pompę ? Odpowietrzac trzeba diesla, benzynka odpowietrza się sama .Co do pytania czy mogła tak od razu się zepsuc nie ma jednoznacznej odpowiedzi ,ponieważ nie wiemy jak często jeżdziłeś na oparach paliwa ,pompy właściwie eksploatowane pracują w bmw bezproblemowo przez około 250 000 km.
Opublikowano
Dzięki,pierwszy raz wyjechałem do zera a tak to po zaświeceniu rezerwy z 10-20 km i tankowałem do 30l. z warsztatu dali mi paragon wykonanej usługi i w aucie było po nowym wkładzie pompy i karta gwarancyjna ale starego wkładu nie dali.Robili to we wtorek 250 km od domu więc już pozamiatane jak nabili mnie w butelkę.
Opublikowano
ale nie wiadomo ile km poprzedni wlasciciel jezdzil na rezerwie? ja u siebie wymienialem ostatnio bo padala ale ja mam ponad 300000 km przebiegu i wyciagalem jescze orginal z baku i kupilem uzywke za 40 PLN i smiga elegancko
Opublikowano
Moja BM-ka ma 350000km odczyt z komputera a nie z licznika i nie wiem jak jeździł poprzednik mam nadzieje że nie po cyganili to pośmigam według rachunku koszt pompy 196zł.+150 robocizna niestety nie szło samemu pokombinować więc pociągło z kieszeni

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.