Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam!!! Potrzebuje opis wymiany rozrzadu w Silniku 4.4 V8 kod: 448S2. dodam , ze silnik jest oryginalnie zamontowany w Range Roverze z 2005r. Interesuje mnie w szczeglnosci opis ustawienia VANOSA, w opisie z Autodaty (wersja angielska) jest jakas informacja, ze trzeba do tego uzywac miernika elektronicznego. Bardzo prosze o dokladny opis w jezyku polski. Wymiana rozrzadu jest spowodowana uszkodzeniem jednej z uszczelki pod glowica. Z gory serdecznie dziekuje!!
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Rozumiem, ze silnik to n62b44a. Wymienialem rozrzad w n62b48a czyli 4.8. Silniki sa blizniacze w tej materii a lancuszki i vanosy takie same. Problem z reguly dotyczy tylko jednej strony silnika ze wzgledu na niedosmarowanie lancucha i szybsze jego naciaganie ( u mnie zdarl kawalek zaworu hydrokinetycznego do vanosow.

Faktycznie wymiana wymaga urzadzenia. Z tego co wiem niektore warsztaty maja podpisane umowy z ASO i wypozyczaja te urzadzenie. W razie pytan pisz na priv skieruje cie do ludzi ktorzy mi wymieniali...

PS

Calkowity koszt na nowych czesciach z dodatkowym smarowaniem ( zmiana i upgrade w 2007 roku BMW zrobilo ) to minimum 12k wiec raczej nie powierzaj tego byle komu bo szkoda kasy i nerwow. A i jeszcze jedno - niektorzy twierdza ze trzeba wymianiac uszczelki pod glowicami - da sie tego uniknac ale trzeba kogos komu sie naprawde chce to zrobic dobrze.

Opublikowano
Update: to nie n62 tylko m62 - moj blad! Wiec nie bierz do siebie powyzszych uwag :) Idz do e39, bodajze do 2003 roku byly montowane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.