Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Temat z czystej ciekawości jak tam Wasze auta . Ja o moje turbo dbałem , z tym ,że kupilem samochod majacy 134 kkm przejechane , wiec nie wiem jak ktos jezdzil nim wczesniej .padlo przy przebiegu 151 kkm. Facet regenerujacy , powiedzial ze BMW maja jedne z najgorszych turbin , dlatego pytam jak z Waszymi ? . Cały problem w tym ,że padło mi w okolicach Zadaru na CHorwaji ok 1100 km od domu :evil:
  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Moje turbo też już powoli daje znać że zbliża się jego koniec.... :(

 

Jak Ci auto chodzi po regeneracji?

 

Jakie miałeś objawy padającego turbo?

Opublikowano
Moja turbina byla wymieniona przy przebiegu 200 000km. Sama wymiana to koszt 1700 zł w BMW. Na szczescie to nie ja to robilem :D
Who's got the key to my beema ? :D
Opublikowano

Witam.

 

Jakies 6 miesiecy temu sprzedalem e60 530d 218km z ok 235tys km. Turbo nie tykane. Zostalo sprzedane do znajomego i teraz ma ok 270tys km a turbo nadal trzymie. Ja autem zrobilem ok 50tys km z ciezka noga. Oczywiscie na cieplym silniku, o dizla trzeba dbac. Zobaczymy ile jeszcze turbo wytrzymie, ale jak na razie duzo wytrzymalo.

 

Pozdrawiam

http://img854.imageshack.us/img854/24/img20110806wa0001.jpg



3 ulbione zwierzęta kobiety:


1. Jaguar w garażu

2. Norki w szafie

3. Osioł co nato zarobi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ściągnąłem jakiś czas temu 530d 231KM z przebiegiem 173 tys km właśnie z padniętą turbiną. Stanęła na ośce. Typowe zarżnięcie autobanowe. Do tego mam wrażenie, że właściciel nie za często wymieniał olej a to niestety ma znaczenie. Naprawa turbiny kosztowała 1200 zł. Klient zadowolony, śmiga autem do dzisiaj bez problemu.
Opublikowano
Ściągnąłem jakiś czas temu 530d 231KM z przebiegiem 173 tys km właśnie z padniętą turbiną. Stanęła na ośce. Typowe zarżnięcie autobanowe. Do tego mam wrażenie, że właściciel nie za często wymieniał olej a to niestety ma znaczenie. Naprawa turbiny kosztowała 1200 zł. Klient zadowolony, śmiga autem do dzisiaj bez problemu.

 

Witam. Naprawa wyszla tanio. Tak jak napisales olej niestety ma znaczenie. Zapomnialem o tym napisac wczesniej. Ja do tamtej 530d lalem castrola chyba to sie nazywa magnatec 10w40 serwis mowi 5w40 ale auto z 200tys km na takim zre olej to ja wlalem 10w40 do kolejnej wymiany po 10tys km nie brakowalo ani mililitra oleju. Pozdrawiam

http://img854.imageshack.us/img854/24/img20110806wa0001.jpg



3 ulbione zwierzęta kobiety:


1. Jaguar w garażu

2. Norki w szafie

3. Osioł co nato zarobi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam.

 

o dizla trzeba dbac.

 

Ja do tamtej 530d lalem castrola chyba to sie nazywa magnatec 10w40 serwis mowi 5w40 ale auto z 200tys km na takim zre olej to ja wlalem 10w40

 

Piszesz że o diesla trzeba dbać a wlałeś pół syntetyk ? No proszę Cię :nienie: , chyba nie byłeś świadomy jak kiepskie posiada właściwości smarne.

Opublikowano
Witam.

 

o dizla trzeba dbac.

 

Ja do tamtej 530d lalem castrola chyba to sie nazywa magnatec 10w40 serwis mowi 5w40 ale auto z 200tys km na takim zre olej to ja wlalem 10w40

 

Piszesz że o diesla trzeba dbać a wlałeś pół syntetyk ? No proszę Cię :nienie: , chyba nie byłeś świadomy jak kiepskie posiada właściwości smarne.

 

 

Witam.

Moze mi sie nazwy porombaly. Jutro z rana zrobie fotke banki z oleju poniewarz jestem w trasie. Ja jestem elektronikiem, w mechanike za bardzo nie lubie sie mieszac, ale moje auto wole zrobic sam. Pozdrawiam.

 

PS. Moze istnieje jakas ruznica ze na warunki hiszpanskie leje sie inny olej niz w PL?

http://img854.imageshack.us/img854/24/img20110806wa0001.jpg



3 ulbione zwierzęta kobiety:


1. Jaguar w garażu

2. Norki w szafie

3. Osioł co nato zarobi.

Opublikowano
swoja musialem wymienic przy 155 kkm, wczesniej absolutnie żadnych objawów, o turbo wiem jak dbać.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Skovron , jedyne objawy to kiedy wysprzeglalem by zmienic bieg , lub odejmoiwałem gazu auto zachowywało się jakby miało zawór upustowy i słyszałem głośne PSSS . Wracajac do Oleju , chyba nie za dobrze ale miałem wlany 0W40 , nie wiem czy to mogło mieć jakieś znaczenie. Ja o Turbine dbałem , ale czym jest 15 tysiecy pzy 134 zrobionych przez poprzedniego własciciela który mogl ja katować ? . Co dziwne , auto do samego końca nie brało mi oleju. Turbo po wyjeciu było bardzo zmasakrowane , dopiero wczoraj zadzwonil facet z MAAR`u z wyceną za regeneracje , i tragedii nie ma 1400 zł
Opublikowano

Pytam tak na przyszłość..

Ma ktoś jakąś sprawdzoną firmę która zregeneruje ewentualnie mi turbo w 530d?

 

koszt nowej trochę przeraża, więc może warto rozejrzeć się za jakąś regeneracją...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakby co to kontaktuj się ze mną to Cię pokieruję. Pewna i sprawdzona firma.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mój mechanior ma sprawdzoną i przetestowaną firmę. Jak będę u niego to się dowiem dokładnie i napiszę Wam.
Opublikowano
...jedyne objawy to kiedy wysprzeglalem by zmienic bieg , lub odejmoiwałem gazu auto zachowywało się jakby miało zawór upustowy i słyszałem głośne PSSS ...

 

Mi takie PSSS robi już od ponad 20 tyś km. U Ciebie jak długo był taki dzwiek przed padnieciem turbo?

 

Pozdro

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Firma turbotec jako jedyna daje 2 lata gwarancji na regenerowaną turbinę.
Opublikowano
Skovron , jedyne objawy to kiedy wysprzeglalem by zmienic bieg , lub odejmoiwałem gazu auto zachowywało się jakby miało zawór upustowy i słyszałem głośne PSSS . Wracajac do Oleju , chyba nie za dobrze ale miałem wlany 0W40 , nie wiem czy to mogło mieć jakieś znaczenie. Ja o Turbine dbałem , ale czym jest 15 tysiecy pzy 134 zrobionych przez poprzedniego własciciela który mogl ja katować ? . Co dziwne , auto do samego końca nie brało mi oleju. Turbo po wyjeciu było bardzo zmasakrowane , dopiero wczoraj zadzwonil facet z MAAR`u z wyceną za regeneracje , i tragedii nie ma 1400 zł

Czemu 0W40 nie za dobrze???

Tomek
Opublikowano
Mi takie PSSS robi już od ponad 20 tyś km.

 

U mnie tak robi od początku jak kupiłem. Doszedł wirus na 250KM i około 60kkm i nic się nie dzieje :mrgreen: no może czasami trochę zakopci :x

http://img820.imageshack.us/img820/8426/bkpy.jpg


EX: 530 dA

Opublikowano
to troche tez zalezy jak sie uda kumpel w 535d 245tkm zero chłodzenia turbiny itp olej co 25-30tys i nic sie nie dzieje

 

Ujjjj zobaczymy jak daleko zajedzie. Olej to podstawa trzeba go wymieniac wraz z filtrem.

http://img854.imageshack.us/img854/24/img20110806wa0001.jpg



3 ulbione zwierzęta kobiety:


1. Jaguar w garażu

2. Norki w szafie

3. Osioł co nato zarobi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to troche tez zalezy jak sie uda kumpel w 535d 245tkm zero chłodzenia turbiny itp olej co 25-30tys i nic sie nie dzieje

 

Ujjjj zobaczymy jak daleko zajedzie. Olej to podstawa trzeba go wymieniac wraz z filtrem.

 

Hehe i kto to mówi, ten co do swojego E60 530d wlał Castrol Magnatec 10W40 :cool2:

Opublikowano
Egr-a trzeba komputerowo przestawic i bedzie czysciutko.

 

O czym dokładnie mówisz? Mi też lubi zadymić mimo nowej turbiny. Muszę jeszcze wyczyścić ten EGR, ale o jakich ustawieniach mówisz?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.