Skocz do zawartości

E39 525dAT 163KM Nierówna praca i drgania podczas jazdy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Chciałbym się podzielić z wami moim problemem. A mianowicie, po odpaleniu silnik nie chodzi równo tak jak powinien, obroty nie falują ale nie równo chodzi. Więcej podczas gdy na postoju przy gazuję to przy 1500 - 2000 występują drgania przenoszące się na karoserie. W dodatku podczas jazdy od 90 - 120 występują drgania całego samochodu. Wymieniłem już dwie poduszki silnika (Lamfordera), wtryski sprawdzane i są ok. Filtr paliwa wymieniony na nowy. Więc już załamuje ręce i myślę poważnie o sprzedaniu mojego auta, ponieważ skończyły mi się pomysły. może ktoś miał podobny problem i go rozwiązał. POZDRAWIAM !
Opublikowano

Nie jestem pewien czy to w ogóle ma coś do rzeczy ale w poprzednim samochodzie (nie bmw) miałem podobne objawy i problem był wał napędowy. Nie pamiętam już, co dokładnie było trafione ale chyba, któryś przegub albo wał po prostu bił sam z siebie. Było to szczególnie odczuwalne właśnie w pewnym zakresie prędkości - u mnie wtedy było to od 110 - 140. Wał został naprawiony i wszystko wróciło do normy.

Po dokładniejszym przeczytaniu Twojego posta stwierdzam, że raczej nie pomogłem bo wał pewnie trząsłby samochodem tylko podczas jazdy

Opublikowano

reemo, kolega przedstawił chyba dwa problemy w jednym temacie. Może być i wał, może być i półoś (czytałem takie przypadki na forum), może to być tez wina felgi i tarcz, które biją i przy pewnej predkosci czuć je.

 

Co do drgań przy 1500-2000 bez obciazenia - mam podobnie, moze troche w innym zakresie obr. Też telepie ale tylko popoludniem, gdy silnik jest rozgrzany od słońca. Rano jak zapale zwlaszcza w chlodniejszy poranek, pracuje równiutko przez całą trasę. Mnie jeszcze denerwuje hałas jaki wydaje ten silnik. Zamiast sympatycznie mruczeć 6-garami, to mi warczy jak tylko dodam gazu :(

Ktoś może na to poradzić gdzie ręce wkładać?

 

Jak sprawdzałeś wtryski?

Opublikowano
Ja bym proponował sprawdzić wtryski, podejrzewam kolego że rozłączyłeś kabelki pod osłoną, ale najlepiej je wykręcić, dać do sprawdzenia.
Opublikowano
Oddałem auto do serwisu zajmującego się wtryskiwaczami i faktycznie było z nimi coś nie tak. Teraz jest o niebo lepiej. pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.