Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No i niestety dopadł mnie ostatnio pech i rozrusznik odmówił współpracy. Najpierw się zaciął, później przez kilka dni pracował znacznie głośniej, a wczoraj zaczął wydawać z siebie dźwięk jakbym ciągnął pług po asflacie i bardzo powoli się kręci :(

Postanowiłem go wyciągnąć i sprawdzić co się stało, ewentualnie oddać do regeneracji, bo nie chcę holować całego auta.

Może mi ktoś doradzić jak wyjąć rozrusznik bez dostępu do kanału? Domyślam się, że bez zdjęcia kolektora dolotowego się nie obejdzie...

  • Członkowie klubu
Opublikowano
No Domyślam się, że bez zdjęcia kolektora dolotowego się nie obejdzie...

Nie trzeba zdejmować. Generalnie bułka z masłem :mrgreen:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
odkrecasz od dolu dwie sruby klucz gwiazdka chyba 12, jedna jest nie widoczna-trzeba ja wymacac, rozruch wyjmujesz od dolu, mozesz miec problem z wybiciem rozrusznika z tulejki zastepujacej trzecia srube bo ciasno jest wpasowana, ja u siebie jak wyjmowalem skrzynie to przy okazji rozwiercilem otwor zeby nie miec z tym znowu problemu, podwaz lyzka troche postukaj i napewno ci wyskoczy ogolnie roboty na pol godziny, powodzenia
GDYBY PAN BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.