Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam duży problem z moją bmw a dokładnie po w czasie jazdy złapała mi temperature na maxa i zaczeła kopcić na biało wywaliło płyn do układu wydechowego i płyn parował po zaprowadzeniu samochou do warsztatu okazało sie ze pękła głowica po kupieniu nowej i założeniu okazało się to samo wywala płyn układem wydechowym doczytałem sie na forum że moze to być wina chłodniczki spalin ok ale z skąd się bierze ciśnienie w przewodach chłodniczych?? pomóżcie !!!
Opublikowano

Skodi7 ten uklad jest ukladem cisnieniowym, wiec to ze masz tam cisnienie jest sprawa normalna.

Weze powinny dac sie uginac po nacisnieciu, jesli sie nie daja to wtedy jest problem, ale jak dasz rade je scisnac to jest git.

Co to znaczy "wywala plyn ukladem wydechowym"?

Czy pod korkiem wlewu oleju do silnika masz czysto?, czy po wyjeciu bagneta od sprawdzania poziomu oleju masz czysto? czy w plynie chlodniczym nie masz oleju?

Jesli to co napisalem wyzej jest w porzadku to chyba nie masz czym sie przejmowac, czy to kopcenie na bialy kolor jest nieustane czy tylko do rozgrzania sie silnika?

Opublikowano
tylko te przewody są twarde puchną w oleju jest czysto w płynie chłodniczym również. Jest nowa głowica sprawdzona a płyn chłodniczy dalej sie dostaje do układu wydechowego mechanik który to robi mówił ze po ponownym śiągnięciu głowicy na 4 cylindrze znajdował się płyn mam nadziejęże nie poszła tuleja
Opublikowano

Jesli glowica ktora kupiles zostala sprawdzona na szczelnosc i jest w 100% dobra, zostala splanowana i zostala wymieniona uszczelka, a nadal sie dzieje to co sie dzieje, to tylko dwie drogi:

1. mechanik cos spieprzyl

2. problem tkwi w silniku

Byc moze oprocz glowicy zepsulo sie cos wiecej.. oby tak nie bylo..

 

pozdrawiam

Darek

Opublikowano
oglądając filmik trandolfa poszedłem z ciekawości sprawdzić jak jest u mnie, i muszę powiedzieć, że po odpaleniu zimnego silnika strumień w zbiorniczku leje się non stop cały czas. silnik na wolnych obrotach. bez żadnego dodawania gazu.( bez żadnych sekundowych przerw jak u trandolfa) Sprawdzę jeszcze czy jest tak samo jak silnik będzie w pełni rozgrzany.
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano

kameleon3000 wiesz sam się zdziwiłem dlaczego tak się działo :D i wczoraj na gorącym silniku jak odrobinkę ostygł odkręciłem korek i odpaliłem i strumień był ciągły :shock: Bez żadnych przerw jednolity mocny strumień. Czyli dochodzę do takiego wniosku: silnik zimny strumienia u mnie nie było, silnik się odrobinkę nagrzał strumień przerywany auto ciepłe strumień jednolity. Znam jednak chyba rozwiązanie, gdy nagrywałem ten film na zewnątrz było ok 15* klima ustawiona na 21*, więc elektrozawór z dodatkową pompą wody puszczał ciśnienie na nagrzewnice i stąd to regularne przerywanie. Na ciepłym nie było, bo nie było potrzeby dogrzewania środka. Jak może pamiętasz kiedyś w okresie zimowym, był problem podskakujących węży koło podgrzewacza elektrycznego, też rozwiązałem ten problem, a rozwiązanie jest takie samo, czyli elektrozawór z dodatkową pompą wody przerywał strumień wody płynący do nagrzewnicy tworząc chwilowe wzrastanie ciśnienia i podskoki tych węży. kameleon3000 zrób taki test u siebie: Odpal auto odkręć korek sprawdź czy strumień jest ciągły, wtedy wejdź do auta i ustaw najwyższą temp. na klimatroniku i zobacz czy strumień będzie przerywany. Jeśli tak to moja teoria się potwierdzi. A ja się uspokoję i przestanę myśleć o uszkodzonej pompie wody :lol:

 

EDIT:

Dodam jeszcze tylko, że sekundę temu zrobiłem test. Temp. zew. 21*, silnik zimny, w środku temp wysoka, bo auto stało w słońcu, oto jakie wyniki: Klimatronik na 21* - przelewanie ciągłe, klimatronik na 32* - brak przelewania, klimatronik na 29* strumień przerywany jak na filmie powyżej. Czekam teraz na potwierdzenie mojej teorii, ale jestem prawie pewny, że to normalne zachowanie.

Opublikowano

trandolf

teoria chyba dobra, bo sprawdziłem, i zachowanie takie samo. silnik zimny, wolne obroty, na climatronicu 16 stopni strumień ciągły, 32 stopnie, brak strumienia, 27 stopni strumień przerywany. Na ciepłym silniku nie wiem, bo sprawdzę przy okazji jak bedzie rozgrzany po trasie.

sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano
  • 3 miesiące temu...
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Trandolf, kameleon u mnie jest tak samo jak u was... a i sam się zdziwiłem że coś jest nie tak... a tu widacznie tak ma byc.

 

U mnie na rozgrzanym silniku klima ustawiona na minimum to strumień ciągły, w połowie, pośrednio strumień przerywany, na maxa to brak strumienia.

I jak jest strumień przerywany to widać po wężach koło podgrzewacza jak podskakują.

 

Dajcie sobie tylko autko na zapłon i temp na maxa, otwórzcie maskę i bdb będzie słychać jak ta pompka pracuje, po czym temp na minimum i pompka przestanie pracować.

 

 

Pozdro!

  • 3 lata później...
Opublikowano

Panowie czytając wasze posty trochę sie uspokoiłem, bo myślałem, że te podskakujące węże to wynik zapowietrzonego układu :) Mając ustawioną temp. na 22,5 strumień jest przerywany na 32 nie ma wcale a na 16 jest mocny przelew.

 

pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.