Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam taki problem który mnie męczy od jakiegoś czasu a mianowicie, sytułacja miaal miejsce jakies siedem miesięcy temu kilkanascie razy potem byl spokój i ostatnio powtórzyła sie 2 razy, chodzi o to ze samochód na ogół ładnnie pali nie dusi sie ani nic mu nie dolega ale co jakis czas bez zadnej reguły czy cieply czy zimny silnik czy tez innych objawów po prostu nie chce odpalić, kręcic kręci bez problemu za kazdym razem ale nie łapie objaw jakby brak paliwa ale paliwo za kazdym razem jest< nie sugeruje sie tym ale tez tego nie wykluczam> , czasami jest tak ze kreci i juz jak by lapal i nic czasami zlapie delikatnie i zgaśnie a czasami tylko kreci i nawet nie chce łapać wogole, ale gdy samochód postoi jakis czas to po tym czasie pali znów normalnie i tutaj tez nie ma regoły ile musze czekac czasem było 10 min czasem pół godz zadnej systematyczności, komputer podłaczany i niby nic nie wykazał, moj mechanik tez za bardzo nie wie za co sie zabrać stwierdził ze moze to bys cos drobnego ale ciezko mu to okreslić gdyz nie ejst mega znawcą BMW

 

czy ktos mial ma cos podobnego w swoim samochodzi i wie co to moze byc albo co sprawdzać w tej kwesti za wszelkie sugestie z góry dzieki

Opublikowano

witam

 

czy po podlaczeniu pod kompa sprawdzales pompe podprogowa?powinna dawac caly czas conajmniej 3.7-3.8 bara. jak daje mniej to moze tak byc ze silnik nie odpali. czasem ta pompa sie zawiesza-moze pomoc stukniecie w nia. A czy po przekreceniu zaplonu nie slychac buczenia spod fotela kierowcy? ja bym obstawial albo pompe podprogowa albo czujnik polozenia walka rozrzadu- u mnie byl walniety i silnik tez nie chcial odpalic, tyle ze glownie na rozgrzanym silniku. najlepeij podjedz do kogos bardziej kumatego w temacie BMW na diagnoze. mam nadzieje ze to pomoze.pozdrawiam

Opublikowano
Miałem podobnie jak mi wtyczka czujnika ciśnienia na listwie CR zaśniedziała, z tym ze u mnie jeszcze czasami falowały obroty. Tak czy inaczej warto sprawdzić. Ewentualnie może być to przyczyna przycinającej się pompy paliwa pod fotelem kierowcy.
Opublikowano
witam

 

czy po podlaczeniu pod kompa sprawdzales pompe podprogowa?powinna dawac caly czas conajmniej 3.7-3.8 bara. jak daje mniej to moze tak byc ze silnik nie odpali. czasem ta pompa sie zawiesza-moze pomoc stukniecie w nia. A czy po przekreceniu zaplonu nie slychac buczenia spod fotela kierowcy? ja bym obstawial albo pompe podprogowa albo czujnik polozenia walka rozrzadu- u mnie byl walniety i silnik tez nie chcial odpalic, tyle ze glownie na rozgrzanym silniku. najlepeij podjedz do kogos bardziej kumatego w temacie BMW na diagnoze. mam nadzieje ze to pomoze.pozdrawiam

 

 

niestety pompy nie sprawdzałem ale nadrobie to, czasami jak sie wsłuchac to słychac buczenie spod fotela czy to zle ?? czy tak powinno być??

Opublikowano

Zadne swiece.

Jak slychac wyrazne buczenie pod siedziskiem, to pompa zaczyna odmawiać.

Zostaje skojrzystac z INPA i potwierdzić.

Opublikowano
Zaczyna albo i nie :!: Moja od nowości jest głośna jak diabli, ciśnienie w normie, a juz prawie 25km i 18 miesięcy żyje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.