Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jestem po montazu skórzanej sportowej kierownicy z chromowanymi wstawkami i zauwazylem ze poduszka powietrzna troche za bardzo odstaje z prawej strony. Siedzac na fotelu kierowcy jest to zupelnie niezauwazalne, z lewej strony rowniez jest ok, natomiast siedzac na fotelu pasazera szpara pomiedzy poducha i kierownica wydaje sie troche za duza. Czy orientujecie sie czy jest tam jakas mozliwosc regulacji zeby zmniejszyc ta szpare? Ostatecznie ta poducha wchodzi na wcisk i za jej posredncitwem obslugiwany jest klakson wiec jakis odstep musi byc natomiast u mnie ewidentnie z prawej strony jest on za duzy.

Czy istnieje mozliwosc regulacji glebokosc jej osadzenia? Bede wdzieczny za wszelkie info w tym temacie.

Dla pelnej jasnosci zdjecie kierownicy i poduszki o ktorej mowa jeszcze przed montazem:

 

http://img14.imageshack.us/img14/1338/p6280122.jpg

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano
Regulacji nie ma , ale może przewody ci odpychają poduszkę ?

 

Najpewniej mam minimalnie podgiety stelaz: viewtopic.php?f=70&t=160015

Przy uzywanych kierach, gdzie poduszka byla wyciagana przynajmniej raz jak widac to sie zdarza, przy okazji jakiejs wizyty w ASO (i montazu kolejnych gratow ;) )zobacze czy moga mi to naprostowac.

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano

hehe widze ze tez mas taka sama kiere co ja. Uprzedzam jednak ma wade skura na niej sie dosc szybko sciera ja przy 95tys mam juz zdarta strukturke. ;(

 

Ogladaleś ją dokładnie przed założeniem? Chodzi mi o te wstawki aluminiowe da sie je jakość sciagnąc sa np na zatrzaskach czy klejone?

Opublikowano
hehe widze ze tez mas taka sama kiere co ja. Uprzedzam jednak ma wade skura na niej sie dosc szybko sciera ja przy 95tys mam juz zdarta strukturke. ;(

 

Ogladaleś ją dokładnie przed założeniem? Chodzi mi o te wstawki aluminiowe da sie je jakość sciagnąc sa np na zatrzaskach czy klejone?

 

U mnie kiera jest stosunkowo swieza bo z 3-ki o przebiegu 3,000km, zobacyzmy jak widoczne bedzie na niej zuzycie wraz z dalsza eksploatacja. Generalnie sporo czasu zajelo mi znalezienie kiery w tak dobrym stanie w dodatku bez multifunkcji ktorej nie chcialem, z racji koniecnzosci wymiany LSZ i kodowania calosci do mojej 'biednej' wersji. IMO jesli ktos koniecznie musi miec multifunkcje to warto juz isc grubo i dodatkowo wymienic LSZ na ten z tempomatem i dopiero wtedy calosc zakodowac - wiecej info co i jak w watku Mattiego).

Jesli chodzi o ta oslonke ze wstawkami aluminium to mozesz ja bez problemu sciagnac - mocowana jest na trzy sruby torx, nastepnie wystarczy ja wyciagnac - dodatkowo trzyma sie bardzo luzno na dwoch zatrzaskach blizej gornej srodkowej czesci oslonki natomiast po okreceniu srub spokojnie wychodzi. Z tego co czytalem oslonke mozesz zdjac bez zdejmowania kiery / wyjmowania poduchy. Oslonke mozesz zamienic na dowolna inna oslonke do kiery ze sportspakietu / M-pakietu.

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano
Stawiam, że TERF będzie chciał zrobić tam carbon (oczywiście nie folię) :P Zgadłem ?

 

Druga fajna opcja - oslonka z alcantarą :8)

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano
Stawiam, że TERF będzie chciał zrobić tam carbon (oczywiście nie folię) :P Zgadłem ?

 

 

no brawo - udalo ci sie ;)

 

ale teraz jak patrze na ta alcantare to sie zastanawiam bo mam problem z odnalezieniem identycznego karbonu jak mam na pozostalych elementach, ale zobaczymy w sierpniu jak zakoncze edukacje zaczne sie bawic na calego ;)

Opublikowano

Dzisiaj cyknalem kilka fotek wnetrza z telefonu:

 

http://img19.imageshack.us/img19/2847/wnetrze1g.th.jpghttp://img30.imageshack.us/img30/2784/wnetrze2.th.jpghttp://img841.imageshack.us/img841/7976/wnetrze3.th.jpg

 

Na trzeciej fotce widac ze z prawej strony poducha odstaje bardziej niz z lewej strony aczkolwiek w sumie doszedlem do wniosku ze nie jest az tak tragicznie jak pierwotnie to postrzegalem i chyba narazie dam sobie spokoj z jakimikolwiek poprawkami w tym temacie.

Pzdr, MtothaJ
  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

mam pytanie.

 

zaczynam się rozglądać za sportową kierownicą.

dziwi mnie jedna rzecz. raz widze je po 150zł a raz po 500 (gołe). stan porównywalny. czegoś nie wiem? nie widze?

 

http://allegro.pl/kierownica-bmw-e90-e91-e92-e93-e87-m-pakiet-skora-i1762125675.html

 

http://allegro.pl/bmw-e90-e87-e91-e92-kierownica-m-pakiet-m-pakiet-i1780735026.html

Opublikowano

Cena zależy napewno od stanu kierownicy .

Ja w idelanym stanie kierownice zwykła nie m-pakietową sprzedalem za 400 zł z pocałowaniem ręki .

 

Natomiast jeżeli chcesz kupić kierownice to lepiej dorzuć kilka złotych i kup już tą z lepszej skóry a nie tego czegoś co w linku , bo uwieź mi że całkowicie inna jazda .

 

Mówie o czymś takim http://moto.allegro.pl/kierownica-m-pakiet-m-power-bmw-e87-e90-e91-e92-i1764245637.html bo te z linku one są bardziej plastikowe niż skórzane i mi przynajmniej jezdziło się gorzej ...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
mam pytanie.

 

zaczynam się rozglądać za sportową kierownicą.

dziwi mnie jedna rzecz. raz widze je po 150zł a raz po 500 (gołe). stan porównywalny. czegoś nie wiem? nie widze?

 

http://allegro.pl/kierownica-bmw-e90-e91-e92-e93-e87-m-pakiet-skora-i1762125675.html

 

http://allegro.pl/bmw-e90-e87-e91-e92-kierownica-m-pakiet-m-pakiet-i1780735026.html

 

Jesli chodzi o cene to nie ma reguly, czasem ktos chce sie pozbyc i daje atrakcyjna cene wiec trzeba polowac na okazje.

Na tyle na ile bedzie to mozliwe kierownice warto kupic osobiscie a nie przez Allegro zeby moc ocenic stan. Wazna jest tez ogolna koncepcja wnetrza (skora gladka czy perforowana / sport pakiet czy m-pakiet) zeby potem wszystkie dodatki ukladaly sie w spojna calosc.

Warto tez zwrocic uwage czy w komplecie jest kabelek od poduszki do tasmy, sruby mocujace oslonke i sama oslonka.

Nadrzedny oczywiscie jest stan kierownicy, natomiast brak ww. elementow oznacza kolejne wydatki i zawracanie glowy.

U mnie np. nie bylo 3 srub mocujacych oslonke - niby nic takiego, ale kupno srub wiazalo sie z dwiema wizytami w ASO (zamowienie i potem odbior), przy czym musialem odrazu kupic 10 srub poniewaz tak wlasnie sa pakowane.

Pzdr, MtothaJ
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ja mam sportową kierownice ale nie pakietową więc wszystko wchodzi z mojej.

 

ps.

z tym pakowaniem po 10 to tylko widzimisię aso. też pracuje w aso i jak przychodzi 10 to rozrywam worek i sprzedaje 2 czy 8.

 

ps.2

w tym momencie nagrzałem się na paski perfomance. uff az mi serce mocniej bije. szkoda tylko ze odezwała mi się mechanka w aucie i musze odłożyć naklejki na później

  • 10 miesięcy temu...
  • 4 lata później...
Opublikowano

Witam tez mam mały problem z poduszka. Kupiłem ostatnio kiere sportowa z MLF od e90 i poduszkę też od e90. Numerami i wielkością wszystko do siebie pasuje (do e87). Jedynie jak podłącze poduszkę na sucho do kierownicy to leciutko odstaje. Tak że jak potrząsnę kierownica to lekko skacze w górnej i dolnej części. Wie ktoś może gdzie jest problem? Czy tak ma być?

 

UPDATE:

Problem chyba rozwiązany. Te dwa metalowe pręty co trzymają poduszkę podważyłem lekko do góry śrubokrętem płaskim na odwrotnej stronie po wcześniejszym zdemontowaniu tej całej blachy trzymającej poduchę z kierownicy. Dzieki temu zwiększyłem odstęp pomiędzy tymi dwoma hakami/trzymakami plastikowymi poduszki a prętami które je trzymają/chwytają. Dzięki czemu ciaśniej siedzi w gnieździe i już nie skacze luźno. Uff.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.