Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
będzie trzeba rozważnie planować przerwy w drodze na tankowanie albo odpoczynek.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A co miał Twój pomysł sprzedania samochodu wspólnego z tematem? ;)
Opublikowano

moze nie do konca jasno sie wyrazilem, chodzilo mi o to ze skoro od 01.07 uzywaja takich bramek to mogli juz mnie tyle razy na nich zlapac ze bede mial po prawku i auto bedzie mi zbedne

nie sadzilem ze to jedno zdanie az tak utrudni zrozumienie tematu, ale w koncu, nie ma przymusu pisania na dany temat :?

Opublikowano

Tiaaa...

Czytniki do Viatolla już notorycznie ludzie "unieszkodliwiają"...

Jeśli ma wejść teoretycznie w życie od przyszłego roku, to weźmy to pod poprawkę czyt. za 2, 3 lata.

Zresztą, ulica to nie tor. Nie widzę też żadnej przyjemności z szybkiej jazdy po prostej - dla mnie to męka pańska, jak zresztą przy motocyklu.

Opublikowano (edytowane)
czytniki viatoll nie maja nic wspólnego z namierzaniem prędkości jest to opłata dla samochodów powyżej 3,5 tony jeżeli chodzi o mierzenie prędkości to na danym odcinku przed tym odcinkiem jest znak który informuje o mierzonym odcinku drogi a działa on tak : wjeżdżamy na autostradę jest mierzony czas wjazdu , na autostradzie jest ograniczenie do 140 km/h jeżeli do następnego punktu pomiarowego przybędziemy wcześniej niż 140km/h to zostajemy wpisani do systemu i wysyłają nam mandat za przekroczenie prędkości ten system n ie działa ale niedługo będzie Edytowane przez acidburn
Opublikowano
podejrzewam, że takich około 10-kilometrowych odcinków będzie kilka w kraju... nic strasznego, będzie można się wyluzować podróżując sobie spokojnie 140km/h :mrgreen:
Opublikowano
moim zdaniem 140 km/h jest zupełnie wystarczająca. ile osób wytrzymuje jazdę z predkoscią 180km/h na godzinę przez godzinę biorąc pod uwaga sieć naszych dróg
Opublikowano
moim zdaniem 140 km/h jest zupełnie wystarczająca. ile osób wytrzymuje jazdę z predkoscią 180km/h na godzinę przez godzinę biorąc pod uwaga sieć naszych dróg

 

hm... są takie ciągi komunikacyjne gdzie da się cały czas utrzymywać prędkość nawet 250km/h, np. autostrada A4. moje odczucia są takie, że jadąc A4 np. ze śląska do wrocławia (całkiem długi kawałek autostrady) optymalna prędkość podróżna to 160km/h, może momentami te 180 ale to jest dość męczące na dłuższą metę bo ciągle coś tarasuje lewy pas i trzeba tak czy siak hamować.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Powiem Ci, że odważny jesteś jak na tym odcinku A4 bez pobocza jedziesz 180 km/h. Tam można klaustrofobii dostać już przy 130 km/h. :D

 

Ta autostrada jest jak tor w Monaco, nie wybacza błędów. ;)

Edytowane przez mmw
Opublikowano
Powiem Ci, że odważny jesteś jak na tym odcinku A4 bez pobocza jedziesz 180 km/h. Tam można klaustrofobii dostać już przy 130 km/h. :D

 

za Wrocław rzadko się zapuszczam, ale od Krakowa do Wrocławia przez całą drogę jest pobocze jak najbardziej :P

 

zalew:

ależ ja nic nie mam do tych, którzy lewym pasem jadą 150 czy 160km/h. po prostu zwracam uwagę, że wobec tego faktu i tak nie opłaca się jeździć szybciej.

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Między Opolem a Wrocławiem były momenty gdzie jest ograniczenie do (chyba) 110, bo brakuje pasa awaryjnego/pobocza. Już to zlikwidowali?

 

Jceel- weź się zdecyduj, na A4 da się cały czas jechać nawet 250 czy już 180 jest męczące bo "tarasują"???? :mrgreen: :duh: :norty:

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
Między Opolem a Wrocławiem były momenty gdzie jest ograniczenie do (chyba) 110, bo brakuje pasa awaryjnego/pobocza. Już to zlikwidowali?

 

są takie ograniczenia za wrocławiem w stronę legnicy, między opolem a wrocławiem nie przypominam sobie, no ale może jest na jakimś jednym mostku

 

Jceel- weź się zdecyduj, na A4 da się cały czas jechać nawet 250 czy już 180 jest męczące bo "tarasują"???? :mrgreen: :duh: :norty:

 

da się jedno i drugie. to pierwsze da się w niedziele rano albo w środku nocy.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Wracając do tematu na zachodzie (coraz częściej w Polsce) już od długiego czasu używane są różne metody pomiarowe, oprócz zwykłego fotoradaru i miśka z suszarką, można się nadziać na pomiar odcinkowy, optyczny, pętle indukcyjne (już w Polsce, np. Krośniewicach przy ul. Poznańskiej (trasa z Łowicz <> Koło) czy obwodnica Pabianic) czy czujniki piezo (nacisku).

 

i tak np. pętla wtopiona jest w asfalt - ona oblicza średnią prędkość, a dalej aparacik do zrobienia zdjęcia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.