Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie mam lekki wyciek płynu chłodniczego - najprawdopodobniej z oklic pompy wody. Wychodzi ok. 0.5L na 300-400km. W trasie musiałem teraz troszkę uzupełniać petrygo i zauważyłem, że pod autem po jakimś czasie robi się plama - mniej więcej w miejscu gdzie jest skrzynia biegów. Ostatnio ostro korzystam z klimy - to normalne, że mam plamę pod autem, bo to kapie woda z parownika? Czy mam zacząć się martwić? :mrgreen: dopiero co wymieniałem wężyk od tej diabelnej chłodnicy :duh: pompa wody to wydatek w granicach 100zł, prawda? Trudno ją wymienić, czy mogę to zrobić w zaciszu własnego garażu?
Opublikowano
Nie bądź tak pewny, że to z pompy. U mnie wyglądało na to, że cieknie z pompy, a tak na prawdę leciało z termostatu.

 

W ASO powiedzieli, że ciekło z tego walonego wężyka za 160zł - powiedzieli, że pod nim jest pompa i też jest mokra, ale, rzecz jasna, mogło na nią po prostu kapać. Termostat u mnie chyba jest zwalony, bo zdarzyło mu się raz, czy dwa odchylić od pionu w prawo przy normalnej pracy, a w zimie na autobanie potrafiłem z kolei odchylić w lewo :mrgreen: musiałeś cały termostat wymieniać, czy jakieś drobiazgi w stylu oringi etc?

Opublikowano

U mnie uszkodzeniu uległa obudowa termostatu. Odłamał się kawałek plastiku odpowiedzialny za utrzymywanie uszczelki na miejscu. Zaznaczone na zdjęciu:

http://img808.imageshack.us/img808/7628/termostatfebi.jpg

 

Początkowo myślałem, że to pompa cieknie, później jak się przyjrzałem zaczęło wyglądać jakby ciekło z pod głowicy, a na samym końcu doszedłem, że wszystkiemu winny był termostat, a właściwie obudowa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.