Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To ja mogę potwierdzić. Jestem po zabiegu usunięcia i .... poprawa jest czyli w korku jak jade to już nie mam napięcia związanego z tym szarpaniem, rusza się normalnie praktycznie bez "gazu"( lekkie szarpniecia rano jak jest zimny) a i sprzegło lekko się wciska :lol:
  • Odpowiedzi 225
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

To u mnie jakoś odwrotnie niż u Was. Tzn zaczęło szarpać przy ruszaniu, więc albo za wolno puszczam sprzęgło albo nie wiem co. Ale fakt - pedał bez zaworka śmiga lżej.

 

Jak puszczacie sprzęgło? Szybko / wolno, z gazem / bez gazu?

 

Pozdrawiam,

Opublikowano
Nie wiem jak w dieslu, ale w benzynce bez dodania gazu powyżej 1000 obr/min szarpie, prycha i prawie gaśnie, ze względu na niskie obroty biegu jałowego, inne przełożenie no i niski moment z dołu, szczególnie po przesiadce z 5b Focusa 2.0 jest spora różnica. Zapewne w dieslu będzie podobnie :wink:
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Wymieniałem hamulce, płyn hamulcowy i wywaliłem zaworek.

Jak wcześniej czasem telepało na jałowym, czego bym nie próbował i jak nie ruszał, to teraz cisza.

Po prostu niebo a ziemia.

 

Jest jeszcze jedna rzecz, o której warto pamiętać. Do ESP BMW zaleca płyn hamulcowy o parametrze LOW VISCOSITY (o małej lepkości).

http://www.ate-na.com/generator/www/us/en/ate/ate/themes/20_ate_brake_products/brake_fluid/img/bfluid2006_mit-tabelle_us,property=original.jpg

 

Lepkość takiego płynu jest 2x niższa niż normalnego, dobrego DOT4.

Wzrost ciśnienia następuje 2x szybciej niż przy DOT 5.1. http://www.ate-na.com/generator/www/us/en/ate/ate/themes/20_ate_brake_products/brake_fluid/img/bfluid2006_reaktion_us,property=original.jpg

 

Może to być oryginalny BMW albo ATE SL.6

Generalnie, to też poprawia reakcję sprzęgła, bo czas opóźnienia nawet z zaworkiem będzie mniejszy znacznie.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Poprostu mistrzostwo swiata wywalilem ten zaworek nic nie szarpie pieknie sie zmienia biegi płynniutko, jak nowe auto wszyscy mechanicy wymien dwumas i sprzegło, znowu lubie swoj samochod 320d 150 KM
  • Zarejestrowani
Opublikowano

I ja tez sie dzisiaj pozbylem zaworku, trwalo moze z 15 minut i nie bylo potrzeby odpowietrzania sprzegla. Drzenie przy ruszaniu ze sprzegla sie mocno zmniejszylo a i pedal teraz mocniej odbija, ale nie zauwazylem plynniejszej zmiany biegow albo po prostu za malo jeszcze przejechalem od zmiany plynu hamulcowego i usuniecia tego gowna, bo przejechalem tylko 10km :mrgreen:

 

Edit:

Ojechalem w trase dluzsza i zaobserwowalem lepsze wbijanie biegow, wczesniej byl taki jakby luz przy wbijaniu troche jak w jelczu musialem szukac biegu przez ulamek sekundy teraz dziala jak by chodzil w prowadnicy w 360modena, zdecydowanie duzy plus dodatkowo mocniejsze odbijanie i jestem szczesliwy, gdyby tylko moje sprzeglo nie bralo tak wyspko :/

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • 2 miesiące temu...
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Od czasu do czasu mi poszarpie przy ruszaniu ale to juz chyba wina sprzegla, biegi dalej wchodza lepiej i sam drazek dalej bardziej bezposrednio sie wbija, ja jestem zadowolony i polecam :cool2:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
W tygodniu mam zamiar usunąć CDV mam dość tego opóźnionego sprzęgła które łatwo przyjarać podczas b.szybkiego ruszania ze świateł (szybkiej zmiany biegów) :twisted:
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Po wyjeciu podczas naprawde szybkiej zmiany biegow z 1 na dwa spokojnie kołami zapiszczysz na suchym , wczesniej mi sie to nie udawalo teraz juz nie raz i nie dwa ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Witam a gdzie to się znajduje w E90 2.0d 163ps ??, kurde ja generalnie ruszam i śmigam bez problemu ale właśnie ten 2 bieg ma taką jakby zwłokę o której tu piszecie, a jak to na zasadzie wypiąć i spiąć to why not :)

 

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VC31&mospid=48480&btnr=21_0208&hg=21&fg=10 znalazłem sobie o to, ale gdzie to jest w aucie ?

 

dostęp raczej od dołu czy od góry ??

 

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano

Umówiłem się na czwartek postaram się zrobić foto relację jak wygląda to w naszych dieslach.

Ps. Z ruszaniem tylko czasami są problemy miasto wysoka temperatura ostatnio miałem spokój 2-mce.

Opublikowano

Lux :) ja zamówiłem sobie valvoline EGR cleaner i do mechanika mojego jadę sobie w sobotę niedzielę, to pobawimy się trochę w czyszczenie rożnych pierdół i odrazu ten shitek wywalę, Zrob chociaż 1 fotkę gdzie to jest :) i czy bezproblemowo się to składa, jak i czy uzupełniałeś płyn i odpowietrzałeś.

 

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano

Z tym usuwaniem CDV to bym sie nie spieszyl . Ponoc jak sie go usunie to od tego pada szybciej sprzeglo i dwumas i lancuch rozrzadu.

Tak mi powiedzieli w servisie.

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
KToś wie jak sobie radzą w takiej kwestii inni producenci, czy u nich żadnych dławików nie ma? Generalnie to "strzały" jeżeli już są to powinny być wytłumione przez dwumasę i poślizg sprzęgła, także stawiam na minimalny wpływ na żywotność. No chyba że inżynierowie obliczyli wytrzymałość elementów na styk....
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Z tym usuwaniem CDV to bym sie nie spieszyl . Ponoc jak sie go usunie to od tego pada szybciej sprzeglo i dwumas i lancuch rozrzadu.

Tak mi powiedzieli w servisie.

 

 

Wiesz co... Co czytam niektore posty to coraz lepsze rewelacje piszesz :mrgreen: tu nawet nie chodzi o bzdury jakie ci przekazuja a ty dalej, ale wystarczy miec IQ i wiedze na poziomie mocno srednio rozgarnietego gimnazjalisty zeby nie laczyc lancucha czy dwumasy/sprzegla z cdv :mad2:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Nie musi mi nic tlumaczyc, ja wspolpracuje z serwisem w Gorlitz i Wiesbaden czasami i woem jakie glupoty oni tam potrafia ludziom wciskac :duh: Ostatnio bylem w Gorlitz z kolega jego e90 i klient spojrzal na DRL ktore koledze aktywowalem i poprosil swrwis o to samo to mu powiedzial ze to nie zadne swiatla tylko mu sie wydaje bo refleks pada, gostek podszedl zobaczyl swiatla poszedl do serwisu a serwisant spieprzyl na zlecze :mrgreen: Oczywiscie zaraz teksty o polskich druciarzach polecialy no ale co tam , wiec jak slysze rewelacje ze cdv wplywa na lancuch rozrzadu to zaczynam watpic czy przypadkiem nie jestwm w ameryce....

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Ok spokojnie kolego .

Zgadzam sie ,ze tutaj to jakby mniejsze pojecie maja o machanice, elektryce i wogole o technice. Ale dlatego ,ze nie musza. Jak sie zepsuje auto to kupuje sie nowe :D bo jest kasa.

 

Sam znam przypadek auta kolegi, ktoremu nie palila polowa garow i juz chcieli zmieniac wszystkie pompowtryski - koszt ok 4000 €. Zlawetowal auto do wroclawia i tam okazalo sie ,ze jakis blad w elektryce

- koszt 150 pln :shock: . Wiec znam to doskonale.

 

Ja po prostu pisze o tym co dowiedzialem sie podczas rozmowy z kims kto pracuje w servisie.

Sam nie demontowalem CDV bo mi to skutecznie odradzono - wymienilem plyn ham. - rowniez w ukl. sprzegla i nauczylem sie jezdzic :oops: od nowa.

Teraz wszystko jest w najlepszym porzadku. :cool2:

 

Kolego polecem sie bardziej wyluzowac : isc na piwo z kolegami , do kina itd... nie musisz sie "drapac " z innymi urzytkownikami forum , nie przystoi :8)

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano

Do tej pory nie wypowiadałem sie ale w kwietniu przy wymianie olejow i filtrow wywaliłem ten zaworek. Wczesniej przy bardzo duzej temp.skrzyni (długa jazda i korek) szarpało przy ruszaniu. Po usunieciu zaworka z czasem drgawki ustały całkowicie.W tej chwili jest idealnie w kazdej temperaturze.....polecam usuniecie tego wynalazku.

 

Odnosnie "Panow" z serwisu. Na TVN turbo był program odnosnie nieuznania gwarancji Golfa w serwisie VW. Zerwanie paska rozrzadu. "Panowie" z sewisu stwierdzili, że powodem zerwania paska było zastosowanie nieoryginalnego ...........?filtra powietrza? :D Widać, "piekne kwiatki" istnieja. :D

Opublikowano
Ja mam pytanie z innej beczki, pewnie trochę głupie - czy jest ktoś, kto zdemontował i na powrót zamontował CDV?
Opublikowano

http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=40542&stc=1&d=1159551303

Tak wygląda zaworek CDV Plug&play wyciągamy zawleczki zaworek spinamy razem i zapinamy zawleczkę + ew.odpowietrzenie 10 min pracy.

http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=40269&stc=1&d=1159375049

Po demontażu same plusy sprzęgło działa o wiele lżej,samochód rusza bajecznie :D

W samym zaworku jest zwężka jak na igłę :duh: zdjęcia samego zaworku wrzucę później nie mogę znaleźć w necie jak te powyżej. Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.