Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mam pytanie dotyczace BMW320d 163 km.

okolo 1500km temu silnik zaczal mi wibrowac i jednoczesnie inaczej chodzic . Jak nacisne gaz do podlogi kick down to obroty podnosza sie o 2milimetry spadaja a potem auto przyspiesza. braku mocy nie wyczowam. ogolnie silnik odpala normalnie, przy gaszeniu delikatnie zaczesie autem ale w normie. odczas jazdy nie wazne czy silnik zimny go cieply non stop sa te denerwyjace wibracje na biegu jawowym tez, chodzi ok ale jak typowy diesel 2 generacje wczesniejszy. BRDZO PROSZE O JAKIES SUGESTIE.

Edytowane przez awelucco83
Opublikowano
tak caly samochod wibruje nie tyloko lusterko, ale problem polega na tym ze tez silnik glosno chodzi na wibracjach sie nie konczy niestety.
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Sprawdź poduszki silnika..

Czy drży Ci lusterko wsteczne na jałowym? Czujesz wibracje?

 

Pzdr.

 

Mi tam lusterko wstecznie nie drga, ale czuje wbracje ( nie jest tak gładko jak z wylaczonym silnikiem) - takie mrowienie w siedzeniu a jak z tyłu drzwi otworze to wibracje się zwiekszają...

 

Masz jakis pomysl ?

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

FL zrobili w 2008 roku - awelucco83 ma samochód z 2007 roku;

na pewno nie można powiedzieć, że ten typ tak ma, bo takie sytuacje nie są naturalne, co więcej jeżeli pojawiają się nagle.

Opublikowano
FL zrobili w 2008 roku - awelucco83 ma samochód z 2007 roku;

na pewno nie można powiedzieć, że ten typ tak ma, bo takie sytuacje nie są naturalne, co więcej jeżeli pojawiają się nagle.

 

 

Kolego on ma silnik 177km n47 a FL zrobili jakoś pod koniec 2007 i wprowadzili właśnie te silniki :cool2:

Opublikowano

Posiadam jednostke 163 konna poczatek 2007 roku. i napewno ten typ tak nie ma bo jakies 1500km temu silnik chodzil idealnie zero wibracji, cicho nawet przy 3 do 4 tys obrotow. a teraz nagle silnik wibruje a przez to cale auto. obroty utrzymuja sie na 800 i nic nie faluje ogolnie jest idealnie dobrze przyspiesza itd , tylko tak nagla glosna praca i trzesienie sie samochodu. poduszki napewno to nie sa, kola dwumasowe i problem polega na tym ze wlasnie nie mam pojecia coo:)

Ktos mi podpowiedzial ze moze wtryski jezdze na paliwie szwajcarskim pojechalem do polski i zaczal dygotac jak wrocilem i tu zatankowalem to wibracje sa mniejsze ale juz zostaly. I ten denerwujacy dzwiek jakby silnik sie meczyl , pozatym nie wiem czy to norma ze przy dodaniu gazu na postoju do dechy obroty staja na 4tys?? i jeszcze jedno przejechalem sie autostrada w niemczech okolo 245kmh , wiem ze rzy takiej pretkosci cos moze sie spierdzielic moja gluota ale to trwalo 20s potem okolo180 i tak jechal do polski bez zadyszki. paranoja:)

Opublikowano
FL zrobili w 2008 roku - awelucco83 ma samochód z 2007 roku;

na pewno nie można powiedzieć, że ten typ tak ma, bo takie sytuacje nie są naturalne, co więcej jeżeli pojawiają się nagle.

 

 

Kolego on ma silnik 177km n47 a FL zrobili jakoś pod koniec 2007 i wprowadzili właśnie te silniki :cool2:

 

Chyba nie jesteś w temacie - przeczytaj chociaż 3 pierwsze posty;

 

silnik 2.0 N47 wprowadzili w marcu 2007 roku i wkładali je także do modeli przed-liftowych

Opublikowano
Moze rozszczelnil sie układ dolotowy (rury od turbo poprzez IC) sprawdz wszystkie zlaczki bo glosniej jest gdy powietrze ucieka.
Opublikowano
wtryski bardzo łatwo sprawdzić przez podpięcie do komputera i sprawdzenie czasów korekt.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Ja mam identyczne objawy, falowanie obortow na jałowym, wibracje az czasem zatrzęsie buda , głośna niekulturalna praca. Otwarcie tylnich drzwi powoduje rezonans i jeszcze powiększenie odczuwalności tego. Doszedłeś co z tym było?

Pozdrowienia,

Kuba

  • Zarejestrowani
Opublikowano
O! Ja mam identyczne objawy jak kolega powyzej.... jak otwieram drzwi z tyłu to rezonuje i wibracje się jeszcze bardziej powiększały... no i na postoju trochę czuć wibracje, ale nie przeszkadza mi to dopóki nie dotknę ręką drążka bo on strasznie wibruje i wtedy mam wrażenie że cała buda się rozleci zaraz... ehh te zboczenie perfekcjonisty...

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Bylem z tym w warsztacie i na kompie nic nie znalazli ale akurat nie bylo tez typowych objawow. Wiec kupilem sobie OBD2 interfejs zeby samemu moc sprawdzic auto we wlasciwym momencie i to co znalazlem w INPA to potencjalnie jakis problem z korekcja na jednym z wtryskow:

http://s11.postimage.org/gy4j2oc9b/kor.jpg

Pierwszy wtrysk ma korekcje zmieniajaca sie od 0.3 do 1.8 w zaleznosci od obrotow i czy silnik rozgrzany. Podpytam sie na czesci forum diagnostycznej co to moze byc.

 

Kuba

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

2.0d to niestety taczki, ten silnik tak chodzi, u mnie również. Na trzęsienie budą pomogla wymiana poduszek pod silnikiem + koła pasowego. Wymieniłem od razu wszystkie rolki. Chodzi ładnie pomimo przebiegu 200k+, ale czasami jak wyłaczam i ma "zły dzień" to zatrzęsie budą. Gdyby to była benzyna V8, to wtedy mozna szukać usterki, a przy R4 w dieslu tak po prostu musi być :D

 

Wymienisz wtryski, bedzie do zrobienia to co wyżej u mnie (poduszki/koło pasowe). Wymienisz, będzie dwumasa. Wymienisz przy okazji sprzegło, to będzie przypchany DPF. Zdecydowanie będziesz miał spokojniejsze życie nie przejmując sie tym bardziej, niz trzeba :wink:

Opublikowano
Bylem z tym w warsztacie i na kompie nic nie znalazli ale akurat nie bylo tez typowych objawow. Wiec kupilem sobie OBD2 interfejs zeby samemu moc sprawdzic auto we wlasciwym momencie i to co znalazlem w INPA to potencjalnie jakis problem z korekcja na jednym z wtryskow:

http://s11.postimage.org/gy4j2oc9b/kor.jpg

Pierwszy wtrysk ma korekcje zmieniajaca sie od 0.3 do 1.8 w zaleznosci od obrotow i czy silnik rozgrzany. Podpytam sie na czesci forum diagnostycznej co to moze byc.

 

Kuba

 

kup preparat STP czarny do czyszczenia układów wtryskowych/wtryskiwaczy w dieselu. Kiedyś też miałem problem z korekcją jednego wtrysku a po wujeżdzeniu 2-3 zbiornikow problem ustąpił i teraz korekty są ja trzeba. Problemem może też być słabe paliwo, tankujac np 2 zbiorniki na innej lepszej stacji problem może sie zmniejszyć.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

kup preparat STP czarny do czyszczenia układów wtryskowych/wtryskiwaczy w dieselu. Kiedyś też miałem problem z korekcją jednego wtrysku a po wujeżdzeniu 2-3 zbiornikow problem ustąpił i teraz korekty są ja trzeba. Problemem może też być słabe paliwo, tankujac np 2 zbiorniki na innej lepszej stacji problem może sie zmniejszyć.

 

U mnie korekta na wtrsyku cyl 4 wynosi na ciepłym od -1,3 do -1,5 i nie mam odczuwalnych większych rezonansów..przed wymianą wtrsyku na cyl 3 na którym korekta wynosiła +2,5 tylnie drzwi po otwarciu widać było jak bardzo drżą. Teraz od parunastu dni po wymianie jest fajnie..tylko drążek zmiany biegów widać jak wibruje lekko. Wtryskiwacz byłem zmuszony wymienić bo korekta z biegiem czasu doszła aż do +5 ale to już silnik dostawał drgawek..nierówno pracował. Teraz po wymianie wtrysku na bak zalewam 200ml mixol 2T.

 

Kolego Natek ile wynosiła korekta przed zalaniem STP a na ile spadła po wyjeżdzeniu 3 baków STP?

Opublikowano
nie pamiętam czy na plusie czy na minusie ale ok 2,8, po zabiegu jest w okolicy 0 +/- jakieś grosze

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Az sie podepne pod disa dzisiaj sprawdzic bo mnie zainteygowaliscie tymi wtryskqmi

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.