Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 161
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wyjmijcie cewki i sprawdźcie jak wygląda pod gumową osłoną.

U mnie jedna sztuka była pokruszona. Cześć tego izolatora została w gumie.

Po wymianie na nową Delphi poprawa:

-nie ma delikatnego poszarpywanie przy przyspieszaniu ( było mało wyczuwalne ale teraz nie ma wcale)

-nie ma chwilowego dołka przy przyspieszaniu na drugim biegu z niskich obrotów ok.1000. (takie zawahanie)

 

http://s2.ifotos.pl/img/received1_arnpwrs.jpg

 

Sprawdzając w katalogu zamienników np na stronie Aparts widać kilka typów cewek. Warto wybrać odpowiedni posługując się numerami że strony realoem. U mnie tylko jeden typ się pokrywał.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jutro sprawdzę jak to u mnie wygląda. Póki co u mnie temat zszedł na układ wspomagania, bo wywaliło mi płyn w komorze silnika i szukam nieszczelności. Podejrzewam że pompa wspomagania zakończyła swój żywot :evil:
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
ja tez sie zabieram do wymiany cewek bo mam dziwne zachowanie auta np. jak jade d górke i wcisne pedał do konca to czuć ze auto słabnie jakby prądu wystarczająco nie dostawał. lecz gdy odpuszcze pedał do połowy to zaczyna sie rozpędzac. Może to byc wina cewek ? myslałem ze tak jest jak jest wysoka temperatura ale teraz mam u siebie -3 i dalej sie tak dzieje
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Ale dzieje się tak zaraz po odpaleniu, czy jak już pojeździsz trochę? Bo to, że jest zimno to u mnie powoduje jedynie opóźnienie tego objawu. Efekt słabnięcia występuje jak już się rozgrzeje, a że w wysokich temperaturach letnich silnik szybciej osiąga właściwą temperaturę, to szybciej mogę to zauważyć.
Opublikowano
Powiem Ci że na zimnym silniku raczej też takie coś się dzieje. Kolego sprawdzales już wtryski u siebie?
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Sprawdzałem jedynie korekty, ale nic wiecej w sumie. U nikogo nie byłem, żeby coś sprawdzał.
Opublikowano

Hey!

Gdzieś kiedyś wyczytałem, że silnik słabnie np. na postoju w korku bo czujnik temp. powietrza, który w silniku N46 wygląda jak przepływomierz nagrzewa sie od silnika i wtedy zawyża faktyczną temperaturę. Sam raz sprawdziłem w ukrytym menu ile wskazuje temp. powietrza zasysanego przez silnik w trakcie jazdy i na postoju i różnica jest nawet 20 parę stopni! Ponoć można ten czujnik władować do puszki z filtrem powietrza i wtedy nie ma tego problemu ale nie znalazłem nikogo kto mógłby to potwierdzić...

 

Pozdrawiam!

Mam do sprzedania 2 szt. felgi M-pakiet WZ 400 R18 9Jx18H2 IS 42
Opublikowano
ja jakis czas temu robiłem pomiary inpną tego czujnika i jakis kolega z forum cos napomnial ze mam za wysoką temperature... może faktycznie najpierw zając sie tym czujnikiem. Lecz gdy go odpiąłem to nic sie nie zmieniło, autko dalej tak samo chodziło i nie czuc było poprawy ze strony moce :mad2:
Opublikowano
Ja też mam ten błąd ale raz check się pojawia a później sam gaśnie. Jeśli chodzi o wtryski to powinno się zwiększyć spalanie chyba wtedy u mnie jest w normie około 8L/100 km
Opublikowano
u mnie spalanie przy spokojnej jezdzie to samo około 8 litrów. Nie wiem już gdzie szukac przyczyny ;/
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Te 8 litrów to spala jak jedziecie na spokojnie w trasie?
Opublikowano
Tak za 100 zł robię 260 km jeżdżę max do 110 i najwyższy bieg to 5 bo 6 nie mam gdzie wbić krece do około 3 tys no czasami 4 i to na wyższych biegach bo na 1,2 to spokojnie nie swiruje.
Opublikowano
Hey ja mam ten sam problem w Bmw e90 320d przy wysokich tem. jak startuje nie ma sily i dopiero po 2 sek. zaczyna ciagnac kto moze mi pomoc dzieki

 

 

U mnie też rtak tyle że roznie raz ma ta moc a raz nie jak mu się upatrzy

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Wtryski, świece, cewki (nowe) sprawdzone. Podmienilem też czujnik temperatury "przepływka" pojezdzilem cały dzień i nie zauważyłem żadnych zmian. Także nie wiem co teraz mogę sprawdzać
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Dużo ludzi miało problemy z czujnikami wałków rozrządu lub wałka mimośrodowego, albo silnika valvetronic. Jednak najczęściej wywalało to błąd konkretnego elementu i po wymianie nie było już spadków mocy. U mnie żadnego błędu nie wywala, przez co nie wiem co wymienić. Czasem wywala błąd katalizatoraw w INPA (bez żółtej kontrolki na desce), ale jeśli byłby zapchany to cały czas by powodował problemy, a nie jak jest rozgrzany. Może sonda lambda padnięta i po rozgrzaniu świruje? nie wiem, póki co zimno i robię krótkie trasy więc problem niby nie występuje. Chociaż przy nagłym przyspieszaniu nawet na zimnym, pojawia się szarpnięcie/zdławienie, ale nie tak długie jak na rozgrzanym.
Opublikowano
U mnie jest spadek mocy odczuwalny na zimnym i na ciepłym, mam żółtą kontrolke na desce i błąd P0430 bank 2 (katalizator), lecz zastanawia mnie tylko czy jeden kat może się rozsypac. Z tego co wyczytałem na forum to ludzie jak mają problem z katem to wywala im dwa błędy P0420 i P0430 dlatego szukałem przyczyny. Sondę za katem bank 2 wymieniłem na nową i nie zmieniło się nic. Może faktycznie jakiś czujnik który daje błędne dane i mam przez to zła mieszankę.
Opublikowano
]U mnie jest spadek mocy odczuwalny na zimnym i na ciepłym, mam żółtą kontrolke na desce i błąd P0430 bank 2 (katalizator), lecz zastanawia mnie tylko czy jeden kat może się rozsypac. Z tego co wyczytałem na forum to ludzie jak mają problem z katem to wywala im dwa błędy P0420 i P0430 dlatego szukałem przyczyny. Sondę za katem bank 2 wymieniłem na nową i nie zmieniło się nic. Może faktycznie jakiś czujnik który daje błędne dane i mam przez to zła mieszankę. Aha i jeszcze dziwna sprawa bo po wciśnięciu pedału gazu do końca auto nie rozpędza się zbytnio, dopiero jak odpuszczam ( w połowie) to czuję jak auto zaczyna się zbierać.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Zrobiłeś ogólny skan modułów, który pokazuje błędy bez opisu. Musisz wejść w każdy z osobna i odczytać błędy. Najważniejszy to ten od DME, u ciebie wyświetla 29F5, czyli to samo co u mnie (błąd katalizatora, poniżej progu wydajności).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.