Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
świecąca kontrolka abs-u i nie działa sam abs sprawdzane były czujniki na kołach wymieniłem nawet pompę abs-u,instalacja elektryczna też sprawdzona, pozostał tylko sterownik (komputer)abs-u czy to ten obok sterownika silnika.Czy to musi być o takich samych symbolach i jeśli wymagana jest ta zgodność to czy jest możliwość ustalenia jakie oznakowanie powinien posiadać,czy tylko wystarczy aby był sprawny.
Opublikowano
Tak działał, po jednej wizycie u mechanika zauważyłem tą świecącą lampkę i brak abs-u zwróciłem na to uwagę mechanikowi i te wszystkie rzeczy były sprawdzane a usterka nadal nie jest usunięta
Opublikowano
Wygląda na to że coś nie kontaktuje, sam czujnik może być dobry, a uszkodzony przewód gdzieś dalej. Najlepiej było by sprawdzić oporność czujnika przy samej wtyczce komputera ABS-u
Opublikowano

Siema tez mam BMW e 34 i ez mam ten sam problem :P

podpinka.

 

mam to samo co TY tylko ze ! jak odpalę bume to jest abs a kontrolka sie świeci po jakieś 3-4 min i zawsze po tym samym odcinku drogi hmmm jakiej drogi w Polsce dróg nie ma :P zaświeca się lampka abs sygnalizując usterkę .

Co do usterki ABS u mnie zostaje wyłanczany od tak samoistnie po mimo wymiany czujników na nowe dalej sie to pokazuje mech-el po podpięciu kompa stwierdził ze nic z tym zrobić nie może bo system ABS jest wyłączony i nie ma do niego dostepy :duh: jak w star treku :shock: pozdrawiam

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Słuchajcie chłopaki,proponuję sprawdzić czujki absu przy kole.

Ja miałem coś w podobie,wyskakiwał mi blad jak przekraczałem 90km/h , wystarczylo przetrzec zebatkę czujnika abs w lewym tylnim kole(szczotką,tak aby tylko ze rdzy oczyścić) i już jest bajka.A u was myślę że jest problem prawdopodobnie z samą czujką.Może wystarczy ją tylko wyjąć i włożyc,może oczyścić ze rdzy,a może wymienić?Zacznijcie od tego,zanim zaczniecie wymieniać całe okablowanie od abs.Koszt czujki jest niewielki,i o ile dobrze pamiętam nie przekracza 15zł za sztukę.

Opublikowano

Tymbardziej że tak jak powiedziales,było majstrowane przy kołach w miejscu gdzie owa czujka się znajduje.Nie pierwszy raz słysze że podczas wymiany zawieszenia zepsuto abs i ludzie w ten sposób sobie z tym radzili.

Spróbujcie,życze powodzenia,a jeśli nie,to cóż...Kable bądź sterownik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.