Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam takie niespodziewane i wkurzające zjawisko. Zatankowałem 10 litrów benzyny do baku i wskaźnik nawet nie drgnoł. Jeżdze na gazie więć PB używam tylko do rozruchu.Przez tydzień jazdy czasem sie troche podnosił rezerwa gasła i zapalała sie na przemian. Ujeździłem przez tydzień może z 100km na LPG poczym zatankowałem kolejne 10 litrów PB i wskaźnik znowu raz sie podniósł powyżej 15 litrów po czym znowu opadł na zero i tak sie znowu raz podnosi raz leży. Nie wydaje mi sie żeby do zozruchu na 200km przejechanych na LPG zjadł 20 litrów. Dodam że żadnych wycieków pod spodem ani przy silniku niema.LPG też nie podpiera sie PB, używa jej tylko do rozruchu. Nie wiem czemu sie tak dzieje być moze szaleje wskaźnik, można to jakoś sprawdzić, co sugerujecie? Dodatkowo wie ktoś może czy jest jakiś bezpiecznik od pompy paliwa, jak tak to gdzie go zlokalizować.

Opublikowano

Odblokuj testy i w jednym z nich (zdaje się numer 7) sprawdź ile masz paliwa - cyfrowo wyświetla ilość paliwa w takiej formie:

XX / YY / ZZ gdzie XX to lewa komora, YY to prawa komora a ZZ to suma łączna całego baku.

Będziesz wtedy wiedział co ewentualnie jest zwalone.

Pzdr.

Opublikowano
A jak sie odblokowuje testy? Chodzi o uruchomienie, przy przekecaniu kluczyka trzymam wcisniety przycisk od kasowania km?
Opublikowano
A jak sie odblokowuje testy? Chodzi o uruchomienie, przy przekecaniu kluczyka trzymam wcisniety przycisk od kasowania km?

Zależy jakie masz zegary - z jednym czy dwoma przyciskami na blacie.

Jak z dwoma to:

1. kluczyk w poz. 2

2. przycisnac i przytrzymac prawy przycisk na zegarach az do pojawienia sie napisu "Test-Nr 01"

3. nastepnie tym samym przyciskiem wybrac test nr 19 i uruchomic go lewym przyciskiem.

4. podac sume ostatnich 5 poszczegolnych cyfr nr. VIN i zatwierdzic.

 

Jak z jednym to:

"żeby włączyć testy u siebie wciśnij "kasownik" i trzymaj aż się wyświetli napis test 1 później wciskaj kasownik aż dojdziesz do testu nr 19 (o ile dobrze pamiętam) poczekaj chwilę az ten test się uruchomi, powinno migać na przemian on/off wcisknij kasownik jak sie wyświetli off i powinieneś mieć włączone testy, wciskając kasownik przechodzisz do kolejnych testów (1,2,3,...,21) jeżeli nie wciśniesz kasownika przez chwilę to wejdziesz do testu na którym się zatrzymałeś (1.1,1.2...) niektóre testy działają na włączonym silniku, inne na zgaszonym.

Opublikowano
Tak też robiłem tylko wyczytałem że najpierw trzeba odblokować obc. A więć gdy wybrałem test 19 migało on/off wcisnołem przycisk na off i wbiłem sume ostatnich 5 cyfr winu (u mnie 21) po czym na wyświtlaczu pisało reset i ta cyfra 21 i nic sie nie działo. Robiłem tak kilka razy i nic. Jedyny test jaki mi działał to 2 ale robiłem to wsszystko na wyłączonym silniku. Więć niewiem już jak to posprawdzać. Ja mam ten mniejszy komputer z jednym przyciskiem (spalanie,średnia prędkość, dystans, obrys samochodu).
Opublikowano

Zbiornik to 2 połączone elementy, a pompa z wskaźnikiem znajduje się w prawym, więc raz masz mniej , a raz więcej. Tym się nie przejmuj. Tankuj co najmniej za połowę i jak dojdzie do polowy to dolewaj.Rób tak, to pompa dożyje starości. Inaczej za jakiś czas będziesz z oszczędności miał walniętą pompę paliwa.

A 7 na kompie to temp silnika :8)

Opublikowano
Tak też robiłem tylko wyczytałem że najpierw trzeba odblokować obc. A więć gdy wybrałem test 19 migało on/off wcisnołem przycisk na off i wbiłem sume ostatnich 5 cyfr winu (u mnie 21) po czym na wyświtlaczu pisało reset i ta cyfra 21 i nic sie nie działo. Robiłem tak kilka razy i nic. Jedyny test jaki mi działał to 2 ale robiłem to wsszystko na wyłączonym silniku. Więć niewiem już jak to posprawdzać. Ja mam ten mniejszy komputer z jednym przyciskiem (spalanie,średnia prędkość, dystans, obrys samochodu).

 

Kolego jak wybierzesz off w tescie 19tym to juz nic nie wbijaj wiecej, żadnych cyfr vinu. Powinno przekierowac Cię do testu nr 1. Jak tak sie stanie to naciskając przycisk przejdz to odpowiedniego testu i tyle, powinno dzialac. Po to wybiera sie off w tescie nr 19 żeby móc uruchomic reszte testow a nie tylko nr2 czyli zegary. Mam nadzieje że to coś pomoglo.

Opublikowano
Jak z jednym to:

"żeby włączyć testy u siebie wciśnij "kasownik" i trzymaj aż się wyświetli napis test 1 później wciskaj kasownik aż dojdziesz do testu nr 19 (o ile dobrze pamiętam) poczekaj chwilę az ten test się uruchomi, powinno migać na przemian on/off wcisknij kasownik jak sie wyświetli off i powinieneś mieć włączone testy, wciskając kasownik przechodzisz do kolejnych testów (1,2,3,...,21) jeżeli nie wciśniesz kasownika przez chwilę to wejdziesz do testu na którym się zatrzymałeś (1.1,1.2...) niektóre testy działają na włączonym silniku, inne na zgaszonym.

Koledzy a ja mam pytanko czy jest ktoś w stanie rozpisać mi dokładnie znaczenie testów???Do czego przedewszystkim służy test 20 w poz. 20.1,20.2,20.3 można zmieniać cyfry-do czego to służy kombinacje w tym teście można ustawić od liczby 1000 bodajże do 1999 kodując w kolejnych podtestach(20.1 20.2 20.3)Niech ktoś rozpisze te testy jak ma wiedze.Najważniejsze pytanie czy po włączeniu reset w teście 21 wszystko wraca do normy????Czekam na uświadomienie.POzdr

SORKI ZADAŁEM PYTANIE Z POŚPIECHU W DWÓCH POSTACH :modlitwa:

Opublikowano
Dziś udało mi sie uruchomić testy. No i wygląda to tak że pokazuje że w lewym zbiorniku nie ma nic benzyny, a w prawym 22 litry. Na wskaźniku wskazówka delikatnie powyżej 0 i świeci rezerwa. Nie wiem czym to może być spowodowane.
Opublikowano
U mnie pokazuje identycznie,wydaje mi się na 99% że dibełek :twisted: tkwi w zamałej ilości nafty (ogółem),trieba będzie zasilić większą ilością i stwierdzić.Ale obstawiam jak pisałem ze to jest to,ja też zrobiłem i pokazało 21.4l w prawym a w lewym 000.Pamiętam że pokaże inaczej czyli 10l po lewej i 20l po prawej jak ogółem mamy 30litronów w depozycie :norty: .POzdr
Opublikowano
Czyli nie ma sie co łamać tylko mieć min. 30 litrów w baku, a jak juz bedzie mniej to trzeba sprawdzac sobie testem ile jest co by nie stanac gdzies w drodze :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.