Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam szanowne grono. Mam dylemat jakie zawieszenie założyc do 330d E90 Sedan, czy kupić przod tył M Technik z auta ktore wyszlo na nim z fabryki, czy kupic standardowej firmy gwintowane zawieszenie przod tyl... Jak się Wam jezdzi na gwincie, W swojej E39 528i mam fabrycznie M Technik i po prostu rewelacja miedzy zwykłym zawieszeniem...
Opublikowano

zawiecha M-Tech jest -15/-15 i jest dosyc twardo.

Mozesz zmienic sprezyny na Eibach ProKit -30/-25 to wyglad nie ulegnie zbytnio zmianie ale zwiekszy sie komfort.

Gwint- tu masz luxus zmiany wysokosci w zaleznosci od pory roku czy kaprysu.

Tanie i chwalone w De to-

http://www.n2o-tuning.com/gewindefahrwerke/bmw/bmw-3er-e90-e91-e92-e93/dts-line-gewindefahrwerke/c-1-10047-10053-10153/

Opublikowano
Chodzi głównie o to by auto które na Mpakiecie zewnetrznym lacznie z progami nie wyglądało jak koza.. A wlasciwosci jezdne, które w E90 sa naprawdę bardzo dobre by dalej pozostały.
Opublikowano

Mnie najbardziej denerwuje przechylanie tylu w szybkich zakrętach.

Myślicie że dałoby się to trochę zniwelować grubszym stabilizatorem ale bez znaczącego obniżania?

Czy w którymś zestawie jest w ogóle inny stabilizator?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.