Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich jestem tu pierwszy raz wiec jesli robie cos żle to nie chcial bym nikogo urazic zalogowalem sie na forum bmw poniewaz mam problem z autem bardzo duzo czytalem na forum ale nie znalazlem odpowiedniego postu ktory by mi pomogl w wyjasnieniu mojego problemu wiec prosze o pomoc moze ktos mial podobną sytuacje lub zna sie na tym na tyle by pomuc.

posiadam bmw523i 1996r auto jest w automacie i moim problemem jest to ze auto gasnie na wolnych obrotach na biegu jak i na luzie na wysokich obrotach auto zachowuje sie dobrze czy moze ktos mi pomóc z moim problemem nie jestem mechanikiem ale czy moze byc to wina np. zużycia oleju w skrzyni biegów bardzo prosil bym o zrozumienie mojego problemu i bardzo prosze o pomoc poniewaz jestem za granica a auto jest mi niezbedne do zycia z gory dziekuje

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opisz jeszcze raz problem używając znaków interpunkcyjnych to może ktoś zrozumie co napisałeś. Jeżeli auto gaśnie na D i na P to nie ma to nic wspólnego ze skrzynią. Może jednak źle odczytałem Twój masakrycznie nieczytelny post, więc opisz jeszcze raz problem, ale po polsku. :)
Opublikowano
Witam i dziękuje za odpisanie i uwagę wiec moje bmw 523i automat gaśnie mi na każdym biegu jak i na P i N gaśnie tylko w tedy gdy obroty silnika są poniżej 1500 obrotów co może być przyczyną tego na wysokich obrotach samochód jedzie normalnie czuć tylko lekkie szarpniecie gdy skrzynia zmienia bieg proszę pomóżcie czy takim autem mozna jechać 1000km do polski pozdrawiam...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak w takim razie załączasz D po odpaleniu? :shock: Mam nadzieję, że nie wbijasz biegu na podwyższonych obrotach, bo będzie po skrzyni. Jak szarpie przy zmianie to i tak trzeba wymienić olej. Oprócz tego trzeba podłączyć auto do komputera i listę błędów przepisać tutaj. Skąd wiesz, że to skrzynia biegów, przecież gaśnie również na P i N?

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
właśnie dodaje trochę gazu by zwiększyć obroty i wbijam d i jadę jeśli dopuszczę do niskich obrotów auto gaśnie nie jestem mechanikiem ale samochód straciło moc i skrzynia szarpie na wysokich obrotach wiec myślałem ze to zużyty olej w skrzyni.gdzie się znajduje ten czujnik położenia wału bo jestem za granicą i próbuje wszystkiego pozdrawiam
Opublikowano
.gdzie się znajduje ten czujnik położenia wału bo jestem za granicą i próbuje wszystkiego pozdrawiam

W linku masz na rysunku twój czujnik http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD31&mospid=47539&btnr=11_1485&hg=11&fg=10 --numer 9 na rysunku,mierzy impulsy wału.POzdr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jedno co można powiedzieć na pewno.. to nie jest wina skrzyni biegów.
Opublikowano

właśnie się obawiam tego by skrzynia nie padła muszę wrócić autem do polski i czy jest coś co mógł bym zrobić by samochód choć trochę lepiej pracował od czego zacząć silnik krokowy układ powietrza wszystko jest ok gdy od czepiłem kostkę od przepływomierza powietrza to samochód na rozgrzanym silniku pracuje dusi się i czasami nie gaśnie czy może być to wina przepływomierza lub może coś z elektryką zauważyłem ze wskazówki liczników podskakują i gdy zapalam światła mijania to nie świeca kontrolki na desce wcześniej tego nie było czy jak bym się wybrał tym samochodem na Polskę to mogę uszkodzić pojazd bardziej?

gdzie znajduje się czujnik położenia wału i w jaki sposób trzeba sprawdzić olej w skrzyni z góry dziękuje za wasze komentarze i pomoc pozdrawiam...

Opublikowano
dziękuje za ten link z czujnikiem tylko jak go teraz sprawdzić wymienić na nowy?
Opublikowano

podjedz na kompa sprawdź czy to na pewno czujnik położenia wału ja kupiłem ori za 240zł i lepiej nie kupować innych (kolega kupił z febi do e46 i ciężko pali) a u mnie były takie objawy że ciężko palił (potem w ogole nie odpalił) silnik nie miał mocy spalanie zwiększyło się o parę litrów i przy zmianie biegów szarpał i zdarzyło się mu zgasnąć z tego co wyczytałem na forum to sinik pracował w trybie awaryjnym zrób szybko bo zajedziesz skrzynie zmieniając biegi na wyższych obrotach (ja odpalałem na N i dawałem na D i gaz to nie gasł tylko że ja wymieniłem go po 3 dniach) poszukaj na forum jest pełno informacji na temat wymiany czujnika nawet schemat :) ja wydrukowałem sobie schemat i sam wymieniłem zajęło mi to z około 1h

viewtopic.php?f=72&t=126802&hilit=czujnik+po%C5%82ozenia+wa%C5%82u tutaj masz mój temat

Opublikowano
z twojego tematu wynika ze jeżeli padł czujnik to auto chodzi w trybie awaryjnym czy jazda ponad 1000km nie zaszkodzi silnikowi albo skrzyni wolał bym naprawiać auto w kraju tu niestety są kosmiczne ceny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.