Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
316i "przewód od pokrywy zaworów do odmy" czym zastapić by autko chodzilo jak na oryginalnym nowym przewodzie z ASO??? stary mi popekal a nowy kosztuje ok 80zł...
Opublikowano

zwyklym przewodem gumowym, musisz znalezc taki, o takim przekroju, ewentualnie jakos probowac to dosztukowac, niektorzy stosuja waz ogrodowy.

Jakich specjalnych ograniczen tu nie ma.

Opublikowano
a tak wogole jesli przewod jest nie szczelny to jak sie auto zachowuje??? nie ma mocy??? czy jak???
Opublikowano

zauwaz ze jest on polaczony z koelktorem dolotowym, czyli masz w dolocie nieszczelnosc,

mozliwe objawy: falowanie obrotow, zwiekszone spalanie.(przy zalozeniu ze odma dobrze działa)

a jak odma jest zapchana, za to przewod szczelny... to tez obroty falowac powinny :P

 

odme mozna latwo sprawdzic, dmuchajac w krociec na ktory nakladasz przewod przeplyw powietrza powinien byc otwarty a zasysajac powietrze powinien sie zamykac, tylko najpierw jakos przedmuchaj ta odme albo nei rob tego ustami bo mozna sie najesc roznych dziwnych rzeczy :P

 

:search: na forum bylo juz kilka tematow odnosnie odmy, na pewno cos znajdziesz

Opublikowano
spalanie faktycznie mozliwe ost na 3 litrach zrobilem z 16km a to 1.6 jest.....mysle ze tez inne przewody tam sie sypia....mozesz podpowiedziec które jeszcze sprawdzic??? od silniczka krokowego mam juz na uwadze bo tez popekane sa...
Opublikowano

2 przewody od krokowca, guma laczaca przeplywke z kolektorem, ten od odmy, wąziutki przewod znajdujacy sie w dolnej czesci gornej czesci koelktora dolotowego i przewod podcisnieniowy sterujacy praca drugiej przepustnicy ktora znajduje sie w dolnej czesci kolektora dolotowego pomiedzy dwoma kanalami doprowadzenia powietrza zaraz przy laczeniu dwoch czesci kolektora, z tym ze przewod ten z mechanizmem jest "pod" kolektorem wchodzi w kolektor od dołu.

jeszcze przewod od zdaje sie ze filtra z weglem wktywnym ktory wchodzi w przepustnice i przewod podcisnienia idacy do pompy hamulcowej

Opublikowano
jest tego troche....z góry obejrze to co dam rade....od spodu juz nie zajrze...ale dziekuje bardzo za pomoc..
Opublikowano
Najlepiej zdjąć kolektor, nie jest to takie trudne(przynajmniej zdjęcie górnej części bo w dolnej siedzą wtryskiwacze i dodatkowo jest troche plataniny przewodow :P), acz może być czasochłonne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.