Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam panowie. Dopiero co złożyłem moje B25 a już są problemy. Silnik jest po remoncie. Robiona głowica: planowanie, docieranie gniazd, wymiana uszczelniaczy, wymiana wałka na ten z M20B27 razem z dźwigienkami. I problem jest taki. Na zimnym silniku jest bajka pracuje równo nic nie stuka ani nie puka. Ale gdy się już rozgrzeje zapala się kontrolka ciśnienia oleju i słychać stukanie. Olej jest świeży Total 10w40 zalany na maks. Co może być przyczyną tego dziwnego zjawiska??
Opublikowano

Po remoncie to masz głowice a nie silnik z tego co piszesz a stuki jak dochodza z dołu sinika to panewki sie odzywaja.

Sprawdz czy sie ktoras nie skleiła z korbowodem

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA, THERMO KING, CARRIER

DIAGNOSTYKA BMW, VAG tel. 500 236 866

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.