Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

ostatnio pojawił się u mnie falujące obroty.

Postanowiłem coś temu zaradzić, więc po przestudiowaniu kilku forów internetowych wymontowałem silnik krokowy i przepłukałem go w benzynie ekstrakcyjnej ( chyba za krótko trwał ten zabieg, ale co tam ).

Następnego dnia pojawiły się dokładnie te same objawy.

Pojechałem do serwisu na komputer i okazało się, że w momencie załączania się wentylatora są jakieś skoki napięcia i dlatego też obroty zaczynają falować. W momencie gdy silnik jest zimny lub ciepły a wentylator nie działa - obroty są w miarę stabilne.

 

Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną ? - przebicia na kablach, świece, akumulator, alternator ?

pewnie po majowym oddam auto do elektryka, no ale może ktoś się już z takimi anomaliami spotkał na forum. Dodam że to Compact 318ti z silnikiem M42

z góry dziękuję za pomoc.

Opublikowano

Witam

 

Tadzik, Ty tam masz księdza Lechutka i takie pytania zadajesz!? Ksiądz Lech byłby niepocieszony. On od razu powiedziałby Ci, że to wina regulatora napięcia. Ku chwale jego nowego 323ti!!

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Ksiądz Lech zaakceptował moją samowolkę z rozpoznaniem tematu. Oprócz tego pozdrawia wszystkich wiernych fanów marki .

 

Regulator napięcia - diagnoza postawione, część wymieniona.

a temat do zamknięcia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.