Skocz do zawartości

Problem z samoróbką, przycisk obok wajchy otwierania maski.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupiłem BMW E34 525TDS 1994r. i koleś od którego kupiłem autko powiedział mi że przycisk obok wajchy do otwierania maski jest do dodatkowego podgrzewania świec

lecz gdy go sie załączy autko chodzi dobrze mianowicie obroty są idealne ale powiedział mi że zaraz po załączeniu auta trzeba to wyłączyć no i teraz zaczynają sie schody bo jak to wyłączę to obroty spadają do 600 obr. i skacze do prawie 500 i tak cały czas no i teraz pytanie czy jak zostawie załączony ten guzik to nie stanie mi sie coś z świecami ? Bo jak jest załączony to normalnie chodzi. Prosze o pomoc i czy można to jakoś sprawdzić czy to w jakiś sposób może zagrażać świecom(załączony ten przełącznik)

Opublikowano
Kupiłem BMW E34 525TDS 1994r. i koleś od którego kupiłem autko powiedział mi że przycisk obok wajchy do otwierania maski jest do dodatkowego podgrzewania świec

lecz gdy go sie załączy autko chodzi dobrze mianowicie obroty są idealne ale powiedział mi że zaraz po załączeniu auta trzeba to wyłączyć no i teraz zaczynają sie schody bo jak to wyłączę to obroty spadają do 600 obr. i skacze do prawie 500 i tak cały czas no i teraz pytanie czy jak zostawie załączony ten guzik to nie stanie mi sie coś z świecami ? Bo jak jest załączony to normalnie chodzi. Prosze o pomoc i czy można to jakoś sprawdzić czy to w jakiś sposób może zagrażać świecom(załączony ten przełącznik)

Dziwna sprawa, ponieważ świece żarowe używane są tylko do odpowiedniego rozgrzania wnętrza cylindra, później zapłon mieszanki jest samoczynny i świece dalej nie mają już żadnego wpływu na pracę silnika, są nieużywane. Na pewno nie jeździj z włączonym tym ustrojstwem, to jest druciarstwo i prędzej czy później odbije się to i będziesz miał jakiś większy kłopot z silnikiem, do czegokolwiek nie służy ten guzik - seryjnie nie był montowany w E-34, podjedź do mechanika niech obada sprawę :D Moim zdaniem masz jakiś problem z pompą wtryskową, a falujące obroty to zazwyczaj wina nastawnika pompy. Samochód zawsze chwilę po odpaleniu trzyma wyższe obroty, tylko nie rozumiem co ma wspólnego z obrotami ten guzik... Przyszedł mi jeszcze do głowy termostat, ale niemożliwe żeby silnik był aż tak niedogrzany żeby musiał się świecami wspomagać :D

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
No właśnie bede musiał pojechać do mechanika a kolega mi podepnie autko pod Komputer i zobaczymy czy da sie te obroty zwiększyć i co to ustrojstwo w ogóle jest. Dziękuje za info
Opublikowano

...wyglada to jak zrobienie przyspieszacza na krotko ,albo siedzi pompa (jak z paleniem na ciepło???)albo masz ktoryś czujnik albo przekaznik uszkodzony

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HA91&mospid=47379&btnr=12_1668&hg=12&fg=15...

zrób test migowy (nie wiem czy w tych rocznikach działa) wtedy powinno pokazać bład czujnika tem.płynu chłodzącego...

a odnosnie tych obrotów to musisz jechać na kompa bo to również wyglada tak jak by ktoś na własna rekę próbował ustawić obroty na biegu jałowym

eSKa

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Powiem ci że ten guzik idzie do czujnika temperatury i on po włączeniu niby ogłupia kompa i daje mu do zrozumienia że jest 40 stopni C nie mam pojęcia co jest nie tak bo i na zimnym i na gorącym silniku pali jednakowo źle, trzeba pare razy przekręcac kluczyk i kręcic no i faluje na obrotach. Pomocy
Opublikowano
wydaje mi się że koleś zamontował jedne ustrojstwo z allegro , by oszukiwac kompa, bo pompa padała, i by palił na ciepło podawało więcej paliwa, bo już nie chciał palić, słyszałem o tym i możliwe że jest to, a guzik może służyć do tego by to włączać...o prostu pompa już siada :mad2: i dlatego jak go wyłączysz dostaje mniej paliwa i schodzą obroty... ja to tak widzę.

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Opublikowano
Tak jak napisal ktos tu wczesniej. Jest to nie od grzania swiec tylko od nastawnika pompy. W pompie pewnie nastawnik juz walniety. Kosztowac Cie to bedzie niestety dosc sporo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.