Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, "robiłem" przegląd i zobaczyłem małe pocenie przy częsci nr 2 (łączenie na rurze za IC)...

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=PR91&mospid=51040&btnr=11_4260&hg=11&fg=40

 

z racji tego, że w 2.0d 163KM ("1" i "3") oraz w obecnym aucie 3.0d zawsze coś takiego u mnie występowało (mała tłusta zawiesinka do której przylepia się "syf") mam pytanie czy nie ma możliwości zrobienia dolotu, który nie będzie się pocił lub czy jest sens robienie szczelnego w 100% :?:

 

jest to mikro pocenie i do mikro wycieku brakuje mu jeszcze bardzo duuuuuuuzo

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

mam pytanie czy nie ma możliwości zrobienia dolotu, który nie będzie się pocił lub czy jest sens robienie szczelnego w 100% :?:

 

raczej powinieneś zapytać czy da się zrobić turbinę która nie popusci nic oleju ;)

Dolot nie ma tu nic do tego

Opublikowano

Dokładnie, a jak wiadomo każde turbo olej puszcza - bo musi być smarowane.

 

Także AO.. olej temat, jak to tylko leciutkie zapocenie ;)

 

Pzdr.

Opublikowano
tak jak napisaliście olewam i to od 2004r, ilość jest mała, tłusty filtr jest tylko na łączeniu i jak pisałem zawsze na rurze za IC, wycieram i jest czysto na ~5tys. a po ~10tys. zawsze lekko widać, zawsze w tym samym miejscu (e87, e91, obecne e90) ale mały niesmak jest bo jak patrzę na rury dolotu w VW (gdzie też jest recyrkulacja) to albo cieknie albo nie , nie ma pocenia, ogólnie w VW mam/miałem czystsze przewody...kontrolnie w e87 po przebiegu 75tys. "rozebrałem" kolektor w celu obserwacji jak zmieniają/zapychają się kanały i było OK, przelot był właściwie nie zmieniony tylko zasyfiony ale już o innej konsystencji, nie dawało rady tego wytrzeć, "syf" schodził albo "mechanicznie" albo "mocną chemią"...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Podczas montażu lamp również pooglądałem dokładnie auto stojące na podnośniku i zauważyłem że mam zapoconą rurę od "IC" w tym samym miejscu co u Ciebie, mechanik kazał mi się wyluzować... więc tak robię :) pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.