Skocz do zawartości

Wyciek plynu chlodniczego e36 320i


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich!

Mam taki problem z moja bunia, ze traci mi sie plyn chlodniczy w bardzo szybkim tempie.Wymieniona zostala pompa wody, nowa obudowa termostatu i chlodnica zostala sprawdzona i jest ok. Wyciek jest widac z tylnej czesci silnik od strony kolektora wydechowego (porostu kapie na na rure i slchac jak syczy ) Auto ma instalacje gazowa i nie widze dokladnie skad to kapie, bo ida tam jakies weze od lpg. Mam takie pytanie czy ida tam jakies wyze od wody i czy jest tam jakis kruciec?

Jesli ma ktos zdjecia silnika z tylu to bardzo bym prosil.

Opublikowano
moze to byc wlasnie ta czesc numer trzy tylko ja nie wiem jak sie tam do niej dostac, na jekiej wysokosci ona sie znajduje i pod ktora strona i dlatego bym potrzebowal zdjecia silnika albo opis wymiany tej czesci. Dokladnie nie wiem czy to jest taka czesc jak na tym rysunku bo moze byc na dwa weze do wpiecia albo chyba nawet 3
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Jeden koles napisal cos takiego od czego te trojniki ida

Jeśli masz gaz to powodem wycieku mogą być trójniki wstawione w przewody idące do nagrzewnicy (bądź w innym miejscu gdzie są podpięte).

Opublikowano

http://imgur.com/jDbmt

 

Czy na tym zalaczonym zdjeciu to jest reduktor?

Te dwa węże zaznaczaną kreska idą z tylu za silnikiem moze mi ktos powiedziec z czym one sie lacza i wlasnie z tylu tam kapie na ten kolektor tylko nie jestem pewien czy z nich.

Opublikowano
Gazownicy zakładają kiepskiej jakości węże doprowadzające płyn chłodzący do reduktora. Po 2-3 latach staja się twarde, a po 5 kruche. Nad kolektorem wydechowym fabrycznie nie ma węży wodnych. Pewnie masz to samo co było u mnie. Ciekł mi płyn z tyłu silnika. Nie wiedziałem skąd, zacząłem szarpać za węże idące do reduktora i jeden został mi w ręce. Ze starości sparciał i pękł.
Opublikowano

tak swoja droga, to wydaje mi sie ze ten reduktor zle zostal zamontowany, ale moze po prostu nie widze tego na zdjeciu.

spojrz na to zdjecie: http://speedgaz.com.pl/var/shop_site/storage/images/media/images/reduktor_lpg_lovato_elektronik_rge92a/909-1-pol-PL/reduktor_lpg_lovato_elektronik_rge92a.jpg

 

tam gdzie sa litery A i B, reduktor powinien byc zamontowany widocznym bokiem do boku auta, a ta strona co litera C do przodu lub tylu auta, przy odwrotnym zamontowaniu moga wystepowac problemy z zasilaniem gazem podczas skrecania.

Opublikowano

Czyli to jest reduktor ? On jest tez chlodzony ciecza?

To pewnie u mnie jest to samo plyn kapie na kolektor i cieknie tez po calej skrzyni biegów a opor powietrza przy jezdzie rozwala go po calym podwozi (wyciek jest bardzo duzy)

Opublikowano
przy odwrotnym zamontowaniu moga wystepowac problemy z zasilaniem gazem podczas skrecania.

Kolega ma sekwencję. Tutaj sposób montażu reduktora nie ma tak dużego znaczenia jak przy 1 i 2 generacji. Ale faktem jest ze wskazany jest montaż w pionie.

Opublikowano
Kup 3 metry węża gumowego do układu chłodzenia. Średnica to chyba 16mm, ale sprawdź. Będziesz musiał zdemontować do wymiany podszybie i osłonę nagrzewnicy.
Opublikowano
Kup 3 metry węża gumowego do układu chłodzenia. Średnica to chyba 16mm, ale sprawdź. Będziesz musiał zdemontować do wymiany podszybie i osłonę nagrzewnicy.

Masz moze jakies fotki co trzeba tam zdemontowac jak to wyglada? czyli ta oslone co jest wentylator tak? i co jeszcze?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.